Pixel behouden van iets dat er niet is

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:37

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
@Olaf

Hey Olaf, ik vind dit een beetje vreemde constructie

nieuws: Komende Pixel-smartphones kunnen niet gratis ongelimiteerd foto’s ops...
Google liet daarbij weten dat de Pixel 1- tot en met 5-smartphones uitgezonderd waren en dat gebruikers dus de mogelijkheid behouden om beelden in hoge kwaliteit te back-uppen, zonder limiet. Hoewel Google expliciet spreekt van een 'Pixel 5 of eerder', was het niet duidelijk of komende Pixel-modellen de optie wel behouden, maar dat blijkt dus niet het geval.
Tenzij er nu sprake is dat de komende modellen de optie reeds hébben, kan er geen sprake zijn van behouden. Aangezien het een komend model is, is (denk ik) ook lastig na te gaan welke opties deze dan heeft (TT).

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:37

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
@Olaf en deze loopt ook niet helemaal lekker.
nieuws: Apple voert wijzigingen door na privacykritiek op appcheck door macOS...
Apple stopt met het loggen van IP-adressen van gebruikers bij het valideren van macOS-apps en bij het toepassen van encryptie bij de checks op Developer ID-certificaten van apps. Het bedrijf voert de wijzigingen door na privacykritiek en problemen met het starten van apps vorige week.
Die "en bij" is vreemd. Als je namelijk het gedeelte vóor "en" weghaalt, krijg je:
"Apple stopt met het loggen van IP-adressen bij het toepassen van encryptie bij de checks op Developer ID-certificaten van apps"

Het loggen bij toepassen van encryptie is krom maar ook niet juist. Het stoppen van loggen bij checks op certificaten wel.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Goede punten, ik heb beide passages aangepast. Dank voor het doorgeven!