Toon posts:

Outlook agenda prive-afspraak onzichtbaar maken

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• BavoV
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 15-08 19:16
In mijn outlook agenda staat voor een item de beschikbaarheid op vrij. Het item staat op prive.

nu is mijn vraag: Is het nog mogelijk (zoals vroeger) om @@@ te gebruiken zodat prive-afspraken in outlook agenda niet alleen niet in te kijken zijn, maar ook onzichtbaar zijn.

Outlook agenda office 365, algemene machtigingen -> iedereen in de organisatie kan je info inkijken (wat ik niet mag wijzigen, bedrijfsafspraak).

Ik wil in mijn agenda tijd vastleggen voor eigen werk: "Reactie formuleren op mail van baas" "Vraag van klant uitzoeken"...., maar dat hoeft niet zichtbaar te zijn. Het maakt je agenda onoverzichtelijk voor anderen die op zoek zijn naar tijd voor overleg met jou.

Hoe doen jullie dat?

Alle reacties

• Jester-NL
  • Registratie: januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Ik maak voor dingen die ik moet doen tasks aan.

Het idee van tijd vastleggen (zoals je dat in een agenda doet) staat haaks op die tijd (ook) als beschikbaar stellen voor anderen die op zoek zijn naar tijd voor overleg.
Tasks geven je de ruimte om te schuiven met deadlines en bezetten niet de beschikbaarheid van je (of je agenda)

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 02:22

g0tanks

Moderator CSA
Ik ben het eens met @Jester-NL, maar als alternatief zou je nog de afspraak op 'show as free' kunnen zetten: https://www.extendoffice....y-free-out-of-office.html

Dan is de afspraak wel zichtbaar voor anderen, maar staat er vrij bij in plaats van bezet.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Question Mark
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 19-09 11:23

Question Mark

Moderator SWS/WOS

F7 - Nee - Ja

Ik heb "gewoon" mijn privé mail account ook gekoppeld in Outlook. Werkafspraken in mijn werkagenda, privé afspraken in mijn prive-agenda...

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• Cyriel85
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 22:43
g0tanks schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 11:44:
Ik ben het eens met @Jester-NL, maar als alternatief zou je nog de afspraak op 'show as free' kunnen zetten: https://www.extendoffice....y-free-out-of-office.html

Dan is de afspraak wel zichtbaar voor anderen, maar staat er vrij bij in plaats van bezet.
Zo doe ik dat ook: in NL versie:
slotje van persoonlijk aanklikken.
Weergeven als: beschikbaar.

Ryzen 5 3600 - MSi B450proVDH Max - AMD 6800XT - 16 GB Hyperx Predator

• BavoV
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 15-08 19:16
Bedankt voor de ideeën.

Eigenlijk jammer dat het algemeen beleid niet kan overruled worden voor een specifiek item. Neem nu "vergadering voorbereiden Sinterklaasfeest" kan je dus niet verbergen. :-) Vergadering werkgerelateerd (dus niets voor prive-agenda) In het algemeen wil je dat iedereen kan zien wie waar mee bezig is (maar deze vergadering niet), dan zet je die op 'persoonlijk'. Maar vervolgens kan je ze niet op onzichtbaar zetten.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee