Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
kan je niet direct helpen maar heb misschien wel een alternatief..
Hier draait al 8 maanden squirrelmail.. ( http://www.squirrelmail.org ) ook met imap en pop3 etc.. no probs..
misschien als je wat meer over je setup zegt ?
had bijv. gemerkt onder Linux Mandrake 8 en xinetd -> hebben ze die imap, etc. zaken uitgezet
Hier draait al 8 maanden squirrelmail.. ( http://www.squirrelmail.org ) ook met imap en pop3 etc.. no probs..
misschien als je wat meer over je setup zegt ?
had bijv. gemerkt onder Linux Mandrake 8 en xinetd -> hebben ze die imap, etc. zaken uitgezet
iOS N3rd
voor squirel mail moet ik suidperl setsuid zetten en daar heb ik geen zin in (deze had ik ook al geprobeerd net als neomail)
Ik heb een FreeBSD 4.3 met werkende imapd (ik kan met mijn netscape mailding mijn mail ophalen van de server !!
Yeah what else can i say !
Ik heb een FreeBSD 4.3 met werkende imapd (ik kan met mijn netscape mailding mijn mail ophalen van de server !!
Yeah what else can i say !
Verwijderd
Dan hoef je PHP nog niet met IMAP te hebben hoor. Dat is van Apache. Als je IMAP support in PHP hebt komt er net zo'n tabelletje als bijv. bij MySQL te staan.Op zaterdag 11 augustus 2001 19:05 schreef xychix het volgende:
ik heb php met imap modele gecompileerd (zegt php_info()) zie hieronder:
Loaded Modules mod_php4, mod_setenvif, mod_auth, mod_access, mod_alias, mod_userdir, mod_actions, mod_imap, mod_asis, mod_cgi, mod_dir, mod_autoindex, mod_include, mod_status, mod_negotiation, mod_mime, mod_log_config, mod_env, http_core
Verwijderd
adjeweb.com
is niet gratis meer een steengoeie webmail client. geen php, maar hij is supersnel en ik heb geen enkele klacht. bovendien nog in het nederlands ook.
is niet gratis meer een steengoeie webmail client. geen php, maar hij is supersnel en ik heb geen enkele klacht. bovendien nog in het nederlands ook.
ok ik ga dan ff MET imap compileren ! ;-)
stomme vraag hoe php met imap conpileren ??
--with-imap toch ?? heb ik gedaan gaf geen errors maar zie
[url]bergman.infracom.nl/test.php[url] het werkt niet !! hij past de sooi gewoon weer aan !! ik heb gereboot etc... is het ook niet !
./configure --with-imap -with-mysql=/usr/local/mysql --with-apache=../apache_1.3.20 --with-config-file-path=/etc
dan make
make install
wat doe ik fout !!! ??? de bovenstaande regel is een copy paste dus geen typo's
--with-imap toch ?? heb ik gedaan gaf geen errors maar zie
[url]bergman.infracom.nl/test.php[url] het werkt niet !! hij past de sooi gewoon weer aan !! ik heb gereboot etc... is het ook niet !
./configure --with-imap -with-mysql=/usr/local/mysql --with-apache=../apache_1.3.20 --with-config-file-path=/etc
dan make
make install
wat doe ik fout !!! ??? de bovenstaande regel is een copy paste dus geen typo's
Pagina: 1