Welke videokaart kan ik het best kopen met een prebuild pc?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Danny00
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 25-03-2025
Mijn vraag
Welke videokaart kan ik het beste kopen voor mijn pre build pc, ik heb niet zoveel verstand van computers, vandaar dat ik deze topic heb gestart.

Mijn pc:
Het linkje naar mijn pc:

https://www.bol.com/nl/p/...errer=socialshare_pdp_www

Voorkeur:
Mijn voorkeur gaat uit naar AMD

Prijs:
Niet al te duur

Anders:
Ik wil de videokaart in de toekomst gaan vervangen, maar deels start ik ook deze topic omdat mijn huidige videokaart onboard is dus ik zou niet weten of het mogelijk is om een losse videokaart te plaatsen, graag zou ik dit ook willen weten.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, als ik nog iets moet toevoegen dan hoor ik dat graag.

Mvg, Danny00

Alle reacties

• stylzzzz
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-01 10:45
Een PC zoals gelinkt kan voorzien van een losse videokaart, wel is die shop uitermate goed in het gebruiken van goedkope onderdelen waardoor je geen betrouwbaar systeem krijgt. Denk hierbij aan een goedkoop moederbord en voeding welke niet zijn gemaakt om een zware videokaart in te hangen, ook de kast zelf is niet de meest beste.

• Danny00
Bedankt voor het reageren!

Het hoeft niet perse een zware videokaart te zijn, ik zoek er eentje die net iets beter is dan degene die er nu in zit, zou dat wel kunnen denk je?

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:45
Schroef de kast eens open en maak eens een foto van de voeding. Vooral merk en type etc. Als het een bagger voeding is, dan moet je helemaal opletten wat je er aan hangt.

• Danny00
Dat zal ik vanmiddag doen ben nu niet thuis

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:00

MsG

Forumzwerver

Heb je concreet iets wat je nu niet of slecht kan draaien en wat je wel wil kunnen draaien? Gezien je het hebt over 'net iets beter' ben ik er benieuwd naar.

In principe kan elke hedendaagse videokaart er in. Maar het is wel handig als alle onderdelen even inhoudelijk worden opgesomd.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Danny00
Nouja, de games die ik speel die draaien wel gewoon maar soms heb ik echt heel weinig fps, vandaar dat ik er een betere videokaart in wil zetten.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Daar zit een iGPU in van de CPU. Vega8 van Ryzen 2200G. geen losse GPU/videokaart.

GTX1650 of S is beter dan dat, en behoeft geen krachtige voeding

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Danny00
Ik weet niet precies wat je bedoeld maar er staat wel een fout in de titel van de pc, het is 3200G

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 22:04
3200G is ook een APU met de Vega 8 als igpu.

Welk merk en type voeding zit erin want meestal is het troep bij dit soort systemen en leveranciers.

• Danny00
ga ik vanmiddag naar kijken, ben nu niet thuis.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

pricewatch: Palit GeForce GTX 1650 GP OC (met DrMOS)
E145,-
verbruik ligt onder de 100w, en behoeft 1x 6-pin PCIe vanaf je voeding.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:43

br00ky

Moderator Harde Waren
Pagina: 1