Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is niet voor mij maar voor mijn broertje. Hij is verstandelijkgehandicapt daarom stel ik er een voor hem samen. Verder doet hij foto's maken. Niet bewerken en af en toe een spelletje niks geks en zeker niet de top grafische spellen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000 euro max.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Specifiek weet ik niet welke componenten het zijn maar in iedergeval een sd kaart lezer op floppy formaat. Deze kent hij en wilt hij heel graag meenemen. Ook de dvd speler wilt hij meenemen. Ook keyboard muis en monitor worden meegenomen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Klinkt misschien gek, maar het moet gewoon werken. Ik heb hieronder een voorzet gemaakt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope. Het moet werken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Is dit een juist systeem? Op en of aanmerkingen? Bedankt!
Het is niet voor mij maar voor mijn broertje. Hij is verstandelijkgehandicapt daarom stel ik er een voor hem samen. Verder doet hij foto's maken. Niet bewerken en af en toe een spelletje niks geks en zeker niet de top grafische spellen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000 euro max.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Specifiek weet ik niet welke componenten het zijn maar in iedergeval een sd kaart lezer op floppy formaat. Deze kent hij en wilt hij heel graag meenemen. Ook de dvd speler wilt hij meenemen. Ook keyboard muis en monitor worden meegenomen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Klinkt misschien gek, maar het moet gewoon werken. Ik heb hieronder een voorzet gemaakt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope. Het moet werken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Is dit een juist systeem? Op en of aanmerkingen? Bedankt!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B550M Pro4 | € 96,- | € 96,- |
| 1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 580 ARMOR 8G OC | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate ST2000DM008, 2TB | € 51,90 | € 51,90 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design CORE 2500 | € 49,80 | € 49,80 |
| 1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM DSP OEI | € 102,28 | € 102,28 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS | € 59,76 | € 59,76 |
| 1 | Voedingen | Corsair TX550M V2 | € 70,90 | € 70,90 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 105,- | € 105,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 933,64 | ||
Schiet tussen de palen en je scoort!