Vraag

• Carola96
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 13-11-2020
Hi allemaal,

Ik ben op het internet al een poosje aan het zoeken maar kan helaas geen duidelijk antwoord vinden.

Ik heb een fase C contract via het uitzendbureau waar ik werkzaam voor ben. Nu willen mijn partner en ik binnen nu en een week een hypotheek aanvraag doen. Ik ben in het bezit van een werkgeversverklaring waarop staat dat ik een contract. voor onbepaalde tijd heb. Echter vraag ik mij af of ik alsnog een perspectiefverklaring nodig heb omdat ik werkzaam ben via een uitzendbureau.

Iemand die mij wat meer duidelijkheid kan geven betreft deze situatie???

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 20:15
Je hypotheek adviseur misschien?

• cryptapix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-06 18:11
Carola96 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 21:17:
Hi allemaal,

Ik ben op het internet al een poosje aan het zoeken maar kan helaas geen duidelijk antwoord vinden.

Ik heb een fase C contract via het uitzendbureau waar ik werkzaam voor ben. Nu willen mijn partner en ik binnen nu en een week een hypotheek aanvraag doen. Ik ben in het bezit van een werkgeversverklaring waarop staat dat ik een contract. voor onbepaalde tijd heb. Echter vraag ik mij af of ik alsnog een perspectiefverklaring nodig heb omdat ik werkzaam ben via een uitzendbureau.

Iemand die mij wat meer duidelijkheid kan geven betreft deze situatie???
Ben je nou in een maand van een fase A contract naar een fase C contract gegaan, of heb je nou nog een fase A contract. Carola96 in "Hypotheek met uitzendcontract fase A"

Overigens zou het ook logischer zijn om je vraag in je eigen topic van vorige maand te stellen.

• Carola96
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 13-11-2020
cryptapix schreef op donderdag 12 november 2020 @ 21:52:
[...]

Ben je nou in een maand van een fase A contract naar een fase C contract gegaan, of heb je nou nog een fase A contract. Carola96 in "Hypotheek met uitzendcontract fase A"

Overigens zou het ook logischer zijn om je vraag in je eigen topic van vorige maand te stellen.
Ik ben inderdaad van een fase A contract overgegaan naar een fase C contract :D alleen maar voordeel voor mij.

Ik ben nog een beetje aan het puzzelen hier op de forums dus had niet gedacht dat het handiger zou zijn om in mijn oude topic te stellen. Ik zal mijn vraag in mijn oude topic stellen en deze verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:21
Carola96 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 23:54:
[...]

Ik ben inderdaad van een fase A contract overgegaan naar een fase C contract :D alleen maar voordeel voor mij.

Ik ben nog een beetje aan het puzzelen hier op de forums dus had niet gedacht dat het handiger zou zijn om in mijn oude topic te stellen. Ik zal mijn vraag in mijn oude topic stellen en deze verwijderen.
Een fase C is een vast contract. Een intentieverklaring lijkt mij dan niet meer nodig; het uitzendbureau heeft jou toch in dienst voor onbepaalde tijd? De intentie om jou in vaste dienst te nemen lijkt hierbij dus ingewilligd te zijn.

https://www.juridischloke...en/rechten-uitzendkracht/

Binnen 1 maand van Fase A naar Fase C is trouwens wel erg snel.

Edit: oeps, ik trap deze omhoog. Excuses :P

[ Voor 7% gewijzigd door krakendmodem op 23-11-2020 21:15 ]