Mijn vraag
Beste mede tweakers,
Ik heb een HTPC welke is aangesloten op mijn LG tv. Om een of andere onduidelijke reden begint het scherm na verloop van tijd (soms een paar minuten, soms een uur) te knipperen en te flitsen. Grijs met veel stipjes en vervolgens geeft de tv aan dat er geen signaal meer is. De PC gaat gewoon door (geluid e.d.) maar beeld is weg. Pc uit en weer aan en het werkt weer. Ik begrijp er niets van. Heb redelijk veel pc's gebouwd en dit is de meest simpele, maar ook meest lastige.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Mijn Htpc is extreem simpel:
Asrock B450 fatality gaming mini itx
Amd ryzen 5 2400G
Geheugen en SSD schijf.
De tv is een LG 49SJ810V
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al kabels vervangen (hdmi)
Alle poorten van de tv al geprobeerd, probleem blijft bestaan.
Weet niet wat ik nog meer kan doen. Hopelijk weet iemand van jullie iets / herkent dit.
Paul
...
Beste mede tweakers,
Ik heb een HTPC welke is aangesloten op mijn LG tv. Om een of andere onduidelijke reden begint het scherm na verloop van tijd (soms een paar minuten, soms een uur) te knipperen en te flitsen. Grijs met veel stipjes en vervolgens geeft de tv aan dat er geen signaal meer is. De PC gaat gewoon door (geluid e.d.) maar beeld is weg. Pc uit en weer aan en het werkt weer. Ik begrijp er niets van. Heb redelijk veel pc's gebouwd en dit is de meest simpele, maar ook meest lastige.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Mijn Htpc is extreem simpel:
Asrock B450 fatality gaming mini itx
Amd ryzen 5 2400G
Geheugen en SSD schijf.
De tv is een LG 49SJ810V
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al kabels vervangen (hdmi)
Alle poorten van de tv al geprobeerd, probleem blijft bestaan.
Weet niet wat ik nog meer kan doen. Hopelijk weet iemand van jullie iets / herkent dit.
Paul
...