Hallo, ik ben hier om mijn setup met jullie te delen en zou graag willen weten of dit mogelijk is.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoofdzakelijk gamen met een 34'' ultrawide monitor op 1440p, daarnaast voor bouwkunde studie, BIM tekenen.
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Games moeten op hoge settings op 1440p kunnen draaien, onder andere FS2020
Wat mag het systeem gaan kosten?
niet meer dan 2500 euro inclusief monitor
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
2500 euro
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
RTX 3070 zit hier niet bij de totaal prijs, die zou dan rond de 2400-2500 liggen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
minimaal 32gb RAM en een i7-10700K
Ga je overklokken?
Zou ik wel willen, maar nog nooit gedaan
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Als het nodig is zou ik willen overklokken
Wat verwacht je van ons?
advies of deze combinatie van componenten mogelijk is, over de CPU koeler, SSD's, moederbord en voeding twijfel ik nog, misschien is de CPU koeler niet goed genoeg en zijn de SSD's, moederbord en voeding overkill.
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Het liefst zoveel mogelijk bang-for-buck, maar wil niet onnodig minder goede componenten gebruiken als het beter kan in mijn budget
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoofdzakelijk gamen met een 34'' ultrawide monitor op 1440p, daarnaast voor bouwkunde studie, BIM tekenen.
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Games moeten op hoge settings op 1440p kunnen draaien, onder andere FS2020
Wat mag het systeem gaan kosten?
niet meer dan 2500 euro inclusief monitor
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
2500 euro
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-10700K Boxed | € 375,05 | € 375,05 |
| 1 | Moederborden | Asus ROG Strix Z490-E Gaming | € 265,- | € 265,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3070 Gaming X Trio | € 600???,- | € 600???,- |
| 1 | Behuizingen | SilentiumPC Armis AR6X EVO TG ARGB | € 82,16 | € 82,16 |
| 1 | Monitoren | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" Zwart | € 439,- | € 439,- |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Ventilatoren | SilentiumPC Stella HP ARGB 120 PWM, 120mm | € 14,99 | € 14,99 |
| 1 | Toetsenborden | SPC Gear GK550 | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Muizen | Logitech G305 Zwart | € 42,89 | € 42,89 |
| 1 | Muismatten | Sharkoon 1337 Gaming Mat XXL | € 14,89 | € 14,89 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2D3600C18 | € 115,78 | € 115,78 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 600W CM | € 81,94 | € 81,94 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 129,50 | € 129,50 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 500GB | € 71,- | € 71,- |
| 1 | Muurbeugels | Value 17.99.1156 | € 46,36 | € 46,36 |
| 1 | Overclocking | Arctic Silver 5 - 3,5 gram | € 5,45 | € 5,45 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.803,90 | ||
RTX 3070 zit hier niet bij de totaal prijs, die zou dan rond de 2400-2500 liggen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
minimaal 32gb RAM en een i7-10700K
Ga je overklokken?
Zou ik wel willen, maar nog nooit gedaan
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Als het nodig is zou ik willen overklokken
Wat verwacht je van ons?
advies of deze combinatie van componenten mogelijk is, over de CPU koeler, SSD's, moederbord en voeding twijfel ik nog, misschien is de CPU koeler niet goed genoeg en zijn de SSD's, moederbord en voeding overkill.
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Het liefst zoveel mogelijk bang-for-buck, maar wil niet onnodig minder goede componenten gebruiken als het beter kan in mijn budget