Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

1080p gaming pc met dual 24' beeldschermen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Antigoon84
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-01-2024
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Pc wordt opgebouwd puur en alleen om te gamen met op het 2e scherm discord/youtube/twitch etc.
Games bestaan uit World of Warcraft Classic - Path of exile en het systeem moet ook de toekomstige uitgaves aankunnen zoals Path of Exile 2, Diablo 4 en dergelijke.

Geen superhoge eisen qua fps first person shooters etc maar wil wel genieten van boven vermelde games met graphics op hoog/ultra.

Ik ben van plan om 2x nieuwe 24' schermen aan te kopen van 144h en zou hier graag een build hebben die dat ook kan benutten.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik ben ondertussen al enkele weken aan het kijken en plannen op tweakers en was eerst volledig overtuigd dat ik een future proof pc wilde van rond de 2000-2500 euro maar dan realiseerde ik stilaan dat dit totale overkill was voor de games die ik speel.

Mijn plan is om te wachten tot eind november en te kijken of er deals zijn met Black Friday.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik ben aan het rondkijken op V&A om een 3070 op de kop te tikken voor een degelijke prijs.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor iets bepaald, zolang het maar een aantal jaar blijft draaien.
Ik hecht meer belang aan solide prestaties en betrouwbaarheid dan een merknaam en looks.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen

Ga je overklokken?
Heb ik niet in gedachten.

Wat verwacht je van ons?

Even de build na te kijken want zou pas de tweede keer zijn dat ik zelf een desktop in elkaar knutsel. Mijn eerste poging heeft het nu toch al 7 jaar volgehouden.

* Vooral zoek ik advies of er een betere opties zijn voor mijn doeleinden.
Betere voeding of moederbord?
Genoeg en goede airflow in de kast met de fans?

Ik sta open voor advies!

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 5 3600X (BOX) Boxed€ 219,91€ 219,91
1MoederbordenMSI MAG A520M Vector Wifi€ 78,90€ 78,90
1Behuizingenbe quiet! Pure Base 500DX Zwart€ 99,90€ 99,90
1BesturingssystemenMicrosoft Windows 10 Home NL 64bit OEM DSP OEI€ 102,28€ 102,28
1Geheugen internG.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-32GVK€ 107,33€ 107,33
1VoedingenCorsair RM650 (2019)€ 93,90€ 93,90
1Solid state drivesKingston A2000 1TB€ 105,-€ 105,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 807,22