Beste forumleden,
j.l heb ik van iemand een 4heat zoneregeling met 2 wegklep systeem kunnen overnemen.
Nu heb ik alles geïnstalleerd op de bovenverdieping met de draadloze ontvanger maar zodra ik dan boven gebruik maak (verwarmen) van de draadloze thermostaat valt beneden mijn Isense uit. Zodra de thermostaat weer stopt met verwarmen gaat deze weer aan, ergens verliest hij denk ik dus zijn signaal echter ik kan die niet verklaren waar dit aan ligt vandaar jullie hulp gevraagd.
Mijn vraag is dus wat zou de oorzaak kunnen zijn en kan in notabene wel de isense gebruiken op dit draadloos systeem of dien ik beneden ook een draadloze ontvanger te hangen.
Ter verduidelijking wat foto's en een schema.
Wie kan mij helpen ??
:strip_exif()/f/image/3xnmEP45SGBPf5K9Hhq8E4Fe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KpSVV8pgz4oomG7p0VZJjiQw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YptgaP4MfJTRF86cF3keijaW.jpg?f=fotoalbum_large)
j.l heb ik van iemand een 4heat zoneregeling met 2 wegklep systeem kunnen overnemen.
Nu heb ik alles geïnstalleerd op de bovenverdieping met de draadloze ontvanger maar zodra ik dan boven gebruik maak (verwarmen) van de draadloze thermostaat valt beneden mijn Isense uit. Zodra de thermostaat weer stopt met verwarmen gaat deze weer aan, ergens verliest hij denk ik dus zijn signaal echter ik kan die niet verklaren waar dit aan ligt vandaar jullie hulp gevraagd.
Mijn vraag is dus wat zou de oorzaak kunnen zijn en kan in notabene wel de isense gebruiken op dit draadloos systeem of dien ik beneden ook een draadloze ontvanger te hangen.
Ter verduidelijking wat foto's en een schema.
Wie kan mij helpen ??
:strip_exif()/f/image/3xnmEP45SGBPf5K9Hhq8E4Fe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KpSVV8pgz4oomG7p0VZJjiQw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YptgaP4MfJTRF86cF3keijaW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fGN1pcQbSJDEMJBGM9dka8wN.jpg?f=fotoalbum_large)