Onze Siemens EQ 6 (700 series) koffiemachine heeft een invoer voor gemalen koffie. Deze gebruiken we nooit, aangezien we altijd koffie maken op basis van bonen. Toch valt het me op dat in deze ingang/doorgang behoorlijk wat viezigheid ophoopt, tot aan beschimmeld aan toe.
Heeft iemand hier toevallig een idee hoe dit fatsoenlijk schoon te maken? Aangezien het 'deurtje'/bakje er niet uit kan, kom ik niet veel verder dan met een lange satéprikker zo goed mogelijk de ophopingen weg te prikken.
/f/image/cNwvFMUW2Z9CHzK7YusikkBH.png?f=fotoalbum_large)
Het is wat lastig zien op foto, en de opvallende viezigheid heb ik hier al weg gepeuterd, maar ik doel met name op het gemarkeerde deel op onderstaande foto:
Heeft iemand hier toevallig een idee hoe dit fatsoenlijk schoon te maken? Aangezien het 'deurtje'/bakje er niet uit kan, kom ik niet veel verder dan met een lange satéprikker zo goed mogelijk de ophopingen weg te prikken.
/f/image/cNwvFMUW2Z9CHzK7YusikkBH.png?f=fotoalbum_large)
Het is wat lastig zien op foto, en de opvallende viezigheid heb ik hier al weg gepeuterd, maar ik doel met name op het gemarkeerde deel op onderstaande foto:
/f/image/AIVvygQZYqmDU9JZ1ix3Kjjx.png?f=fotoalbum_large)