Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Qled televisie
Qled tv 55 inch.[/i]
Wat is je budget?
1800 euro [/i]
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voetbal kijken, games en Netflix
Wat heb je zelf al gevonden?
Q85T of Q 95T?
Welke vragen heb je hier nog over?
Verdere eisen:
1) geschikt voor games dus minimaal 100 hz refreshrate
2) ook geschikt voor films
3) moet via een standaard en ietsje hoger want ik wil ervoor nog een soundbar kunnen plaatsen.
Verdere toelichting:
Lang zoals zoveel de vraag aan mijzelf gesteld. Oled of Qled? Jullie willen niet weten hoeveel videos ik hierover heb gezien op Youtube. Uiteindelijk toch de knoop doorgehad en Qled vooral vanwege burn in. Omdat een OLED tv organisch materiaal heeft is er na een tijdje burn in. Ik wil niet over 2 á 3 jaar al een nieuwe televisie kopen ik wil dat pas doen over 10 jaar of wellicht 15 jaar. En ik heb 0,0% interesse in stres over dingen als "oeeeh shit is dat logo te zichtbaar? heb ik mijn tv aangelaten etc? "
Samsung scoort punten heb nu nog een 26" Samsung tv, een HD READY tv om precies te zijn. Eigenlijk nog steeds "ok beeld" maar voor mijn woonkamer wat te klein. In mijn studenten kamer was hij prima in mijn appartement.. tja..
Qled televisie
Qled tv 55 inch.[/i]
Wat is je budget?
1800 euro [/i]
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voetbal kijken, games en Netflix
Wat heb je zelf al gevonden?
Q85T of Q 95T?
Welke vragen heb je hier nog over?
Verdere eisen:
1) geschikt voor games dus minimaal 100 hz refreshrate
2) ook geschikt voor films
3) moet via een standaard en ietsje hoger want ik wil ervoor nog een soundbar kunnen plaatsen.
Verdere toelichting:
Lang zoals zoveel de vraag aan mijzelf gesteld. Oled of Qled? Jullie willen niet weten hoeveel videos ik hierover heb gezien op Youtube. Uiteindelijk toch de knoop doorgehad en Qled vooral vanwege burn in. Omdat een OLED tv organisch materiaal heeft is er na een tijdje burn in. Ik wil niet over 2 á 3 jaar al een nieuwe televisie kopen ik wil dat pas doen over 10 jaar of wellicht 15 jaar. En ik heb 0,0% interesse in stres over dingen als "oeeeh shit is dat logo te zichtbaar? heb ik mijn tv aangelaten etc? "
Samsung scoort punten heb nu nog een 26" Samsung tv, een HD READY tv om precies te zijn. Eigenlijk nog steeds "ok beeld" maar voor mijn woonkamer wat te klein. In mijn studenten kamer was hij prima in mijn appartement.. tja..