MS Teams call on hold - video zichtbaar of onzichtbaar?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09:42

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
Zojuist was ik een Teams call met camera aan. Ik moest een ander Teams telefoontje plegen, dus ging op hold in mijn eerste call. Toen ik klaar was met het tweede telefoontje ging ik terug naar de eerste, en toen kon ik de anderen in de call niet zien maar wel mijn camera beeld. Het is me dus niet duidelijk of anderen mijn blijvend kunnen zien en enkel niet horen, of dat ze ook mijn camera beeld niet zien? Googlen en MS KB doorzoeken geeft geen sluitend antwoord. Iemand een idee?

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Beste antwoord (via LankHoar op 12-11-2020 15:58)

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:41

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Net voor de fun even getest door vanuit mijn test tenant (user A) een videocall naar mijzelf te starten (user B ). Als user A de call on hold zet, ziet user B een grijs scherm met de melding "you have been put on hold".

Spannender dan dat wordt het niet... :)

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Alle reacties

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-10 21:50

g0tanks

Moderator CSA
Put a call on hold in Teams - Office Support
People on hold (including you) won't be able to see or hear anyone else on the call. Screen sharing is temporarily suspended, too. Everything will return to normal once you resume your call.
Als je zegt 'ging ik terug naar de eerste' bedoel je dan dat je de eerste call weer had hervat?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
g0tanks schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:46:
Put a call on hold in Teams - Office Support

[...]

Als je zegt 'ging ik terug naar de eerste' bedoel je dan dat je de eerste call weer had hervat?
Ja, dat ik de tweede call stopte, en de eerste hervatte.

Ik had dat inderdaad gelezen, maar m.i. is dat niet sluitend. Bedoelen ze dat geschreven vanuit het perspectief van degene die on hold gaat? Waarom staat er dan dat mensen die on hold gaat anderen niet kunnen horen of zien? Het sluit niet uit dat zij die niet on hold en wel in de call blijven jouw ook niet kunnen zien/horen.

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Zoals @g0tanks al linkte, terwijl een call on hold is worden zowel audio als video als screenshare tijdelijk gestopt. Als de call terug van on hold af gaat zou dit allemaal hersteld moeten worden.

Jij bent degene die on hold gaat in het geval van een groepsgesprek, niet de anderen. 1-op-1 is dat hetzelfde, maar dan zijn er dus geen andere mensen waar je gesprekspartner wel nog audio/video van kan ontvangen. Effectief ga je in dat laatste geval allebei on hold, maar vanuit Teams gezien ben jij de enige die ook daadwerkelijk on hold is gegaan

[ Voor 14% gewijzigd door Oon op 12-11-2020 15:52 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:41

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Net voor de fun even getest door vanuit mijn test tenant (user A) een videocall naar mijzelf te starten (user B ). Als user A de call on hold zet, ziet user B een grijs scherm met de melding "you have been put on hold".

Spannender dan dat wordt het niet... :)

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
@Question Mark duidelijk! Dat is handig om te weten. Het is niet dat ik me uitkleedde ofzo, maar je gredraagt je toch snel vrijer wanneer je niet opgenomen word. Een opmerking van 1 van de mensen in de call deed me vermoeden dat ze me niet konden horen, maar wellicht wel zien, maar dat zal dus niet zo zijn :)

Pagina: 1