For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Merkloos zeg je he ? probeer es bij PCChips
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Kijk op www.ping.be/bios voor wellicht wat meer tips.
ach...in een volgend leven lach je er om!
A wise man's life is based around fuck you
Het BIOS is niet van Award of AMI, dus geen BIOS string. Zelfs geen POST screen (memory test), daar moet je voor op <ESC> drukken bij het starten!
Heb helaas geen webcam of digitaal fototoestel. De layout van het MB is echter vrij standaard voor een slot 1 plank. Die Sisoftware zal ik zo snel mogelijk proberen.
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Verwijderd
Was getekend, enz. | specs
er zijn proggies voor ctbios is er 1 van
Maar met zo'n weinig informatie kan ik het natuurlijk fout hebben.
Verwijderd
zal het wel ff op mijn site zetten met een linkje er naar toe
http://213.51.72.76
Verwijderd
Staat er misschien een FCC nummer op? Dan kun je wellicht de fabrikant opzoeken in een database. Ik meen me te herrineren dat je dat bij www.drivers.com kunt doen.
Succes