Goedemorgen,
mijn zoon van 15 wil de overstap maken van de Playstation 4 naar PC gaming en heeft het afgelopen jaar hard gespaard om een PC van +- 1000 euro samen te stellen.
Aangezien we beiden geen ervaring hebben met het zelf bouwen van een PC, willen we dit via computer-bestel.nl laten doen. Met behulp van het recente BBG, youtube, het forum en natuurlijk de voorraad van computer-bestel.nl, hebben we een lijst samengesteld waar we graag nog van ervaren bouwers feedback over zouden willen ontvangen. Alvast bedankt voor de reacties en ik probeer zsm te reageren op vragen en/of opmerkingen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoofdzakelijk 1080p gamen, FPS
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 euro inclusief assemblage en verzending.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor = LG 24M47VQ-P, toetsenbord = Corsair K55 RGB en muis = Trust ZEEBO
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Goede vraag, natuurlijk het liefst voldoende kracht en werkgeheugen om hedendaagse FPS te kunnen spelen op 1080p en misschien zelfs 1440? (Even doorsparen naar een nieuwe monitor of op de televisie beneden aansluiten.)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Belangrijkste is dat alles goed met elkaar samenwerkt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoe stiller, hoe beter.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Is dit een goede mid-range samenstelling en kan mijn zoon de komende 2 a 3 jaar zijn lol ermee op, voordat er upgrades aan gedaan moeten worden? De prijs inclusief bouwen zit nu op 1095 euro en dat is toch echt de max.
Zitten we bij computer-bestel aan het goede adres of zijn er andere/betere winkels om bij rond te kijken? We zijn afhankelijk van de voorraad van een winkel/bouwer en zodoende hebben we de lijst ook samengesteld.
Alle tips, adviezen en opmerkingen zijn welkom.
mijn zoon van 15 wil de overstap maken van de Playstation 4 naar PC gaming en heeft het afgelopen jaar hard gespaard om een PC van +- 1000 euro samen te stellen.
Aangezien we beiden geen ervaring hebben met het zelf bouwen van een PC, willen we dit via computer-bestel.nl laten doen. Met behulp van het recente BBG, youtube, het forum en natuurlijk de voorraad van computer-bestel.nl, hebben we een lijst samengesteld waar we graag nog van ervaren bouwers feedback over zouden willen ontvangen. Alvast bedankt voor de reacties en ik probeer zsm te reageren op vragen en/of opmerkingen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoofdzakelijk 1080p gamen, FPS
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 euro inclusief assemblage en verzending.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor = LG 24M47VQ-P, toetsenbord = Corsair K55 RGB en muis = Trust ZEEBO
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Goede vraag, natuurlijk het liefst voldoende kracht en werkgeheugen om hedendaagse FPS te kunnen spelen op 1080p en misschien zelfs 1440? (Even doorsparen naar een nieuwe monitor of op de televisie beneden aansluiten.)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Belangrijkste is dat alles goed met elkaar samenwerkt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoe stiller, hoe beter.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Is dit een goede mid-range samenstelling en kan mijn zoon de komende 2 a 3 jaar zijn lol ermee op, voordat er upgrades aan gedaan moeten worden? De prijs inclusief bouwen zit nu op 1095 euro en dat is toch echt de max.
Zitten we bij computer-bestel aan het goede adres of zijn er andere/betere winkels om bij rond te kijken? We zijn afhankelijk van de voorraad van een winkel/bouwer en zodoende hebben we de lijst ook samengesteld.
Alle tips, adviezen en opmerkingen zijn welkom.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 199,- | € 199,- |
1 | Moederborden | Asus Prime B450M-A | € 64,90 | € 64,90 |
1 | Videokaarten | AMD Radeon RX 5600 XT | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 57,90 | € 57,90 |
1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 412S | € 53,71 | € 53,71 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 66,- | € 66,- |
1 | Voedingen | Cooler Master MWE 550 | € 0,- | € 0,- |
1 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 1TB | € 108,90 | € 108,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 550,41 |
[ Voor 48% gewijzigd door KasperF op 12-11-2020 11:39 ]