Clickbait 'Software bij GGD's is niet geschikt voor bron- e

Pagina: 1
Acties:

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Topicstarter
@TijsZonderH

Vanochtend had ik toevallig al het artikel bij de Volkskrant gelezen hierover, en ik was wel benieuwd over welke informatie Tweakers zou beschikken toen ik hier de kop nieuws: 'Software bij GGD's is niet geschikt voor bron- en contactonderzoek' tegenkwam. De conclusie van de Volkskrant is namelijk niet dat het een ongeschikt programma is voor bron- en contactonderzoek, maar dat de inzet ervan in Nederland op een schaal gebeurt waarvoor het programma niet gemaakt is. In die zin lijkt er een beetje gewinkeld te zijn in de smeuïge punten van het Volkskrant-artikel, om vervolgens de conclusies niet over te nemen.

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14:10

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Tsja, dat is een interpretatie. Software die niet voldoet aan een bepaalde vraag is niet geschikt. "Gewinkeld in de smeuïge punten" is een wat rare observatie, dit zijn inderdaad de meest opvallende punten uit het verhaal van de Volkskrant. De conclusie dat de software niet geschikt is voor de pandemie komt wat mij betreft prima naar voren.

Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Topicstarter
Maar dat is niet de titel! De titel geeft aan dat de software ongeschikt is voor bron- en contactonderzoek, maar de software is daar juist voor gemaakt, maar dan op een kleinere schaal. Daarnaast ziet de titel eruit als een quote, maar valt die bewering niet verder terug te vinden.

Ter aanvulling: Ik vind het overkomen als een kop 'Google docs ongeschikt voor tekstverwerking', omdat uit onderzoek gebleken is dat er moeilijkheden ontstaan wanneer er 50 mensen aan een document gaan werken.

[ Voor 27% gewijzigd door dcm360 op 12-11-2020 10:29 ]

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14:10

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Dan maak ik er 'huidig bco' van.

Het feit dat het een quote is is omdat het een conclusie is die medewerkers trekken.

Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Het is niet alleen de software. de hele inrichting van het BCO, wat er moeten ook artsen zijn die de dossiers ' beoordelen' alles bij elkaar, en eerder door drukte van meer besmettingen

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.