Hallo,
Ik zit met enkele vragen betreft mijn nieuwe Build.
Ben gisteren om 21:45 begonnen met het bouwen van mijn nieuwe allrounder.
Hier het resultaat.
:strip_exif()/f/image/eCVJQNvuJ1sDTSoV5oIr7cZ9.jpg?f=fotoalbum_large)
Echter heb ik enkele problemen/vragen.
1. De front USB3.0 werkt niet, wordt niet herkent als je iets erin steekt.
2. Elke keer tijdens het opstarten maakt het 1-3 seconden een ratelend geluid. Maar niks zit in de weg. Is altijd op dezelfde tijdstip.
3. Alle fans draaien op volle vermogen, zou niet weten waarom? Heb de twee case fans op sys fan1 en sys fan2 aangesloten.:fill(white):strip_exif()/f/image/IwhFNBuetxe0UUfID5RRaLWq.png?f=user_large)
4. De Noctua cooler draait ook op volle toeren, had voorheen een Fractal Design Core500 en wegens slechte airflow (geluidproductie) wou ik dus het verhelpen door een nieuwe kast te kopen. Maar het blijkt dezelfde te zijn. nu heb je bij de cooler nog een kabeltje (low noise) maar wat doet die alleen echt snelheid zelf verlagen of ?
5. Op de mobo ''cpu connector'' heeft een aansluiting va 6 pin en nog eentje met 4 pin vierkant. Ik heb op mijn Platinum Fractal Design 760P alleen 6 pin voor de cpu. Maakt het uit dat de 4 pins niet aangesloten zijn.
Ik zit met enkele vragen betreft mijn nieuwe Build.
Ben gisteren om 21:45 begonnen met het bouwen van mijn nieuwe allrounder.
Hier het resultaat.
:strip_exif()/f/image/eCVJQNvuJ1sDTSoV5oIr7cZ9.jpg?f=fotoalbum_large)
Echter heb ik enkele problemen/vragen.
1. De front USB3.0 werkt niet, wordt niet herkent als je iets erin steekt.
2. Elke keer tijdens het opstarten maakt het 1-3 seconden een ratelend geluid. Maar niks zit in de weg. Is altijd op dezelfde tijdstip.
3. Alle fans draaien op volle vermogen, zou niet weten waarom? Heb de twee case fans op sys fan1 en sys fan2 aangesloten.
:fill(white):strip_exif()/f/image/IwhFNBuetxe0UUfID5RRaLWq.png?f=user_large)
4. De Noctua cooler draait ook op volle toeren, had voorheen een Fractal Design Core500 en wegens slechte airflow (geluidproductie) wou ik dus het verhelpen door een nieuwe kast te kopen. Maar het blijkt dezelfde te zijn. nu heb je bij de cooler nog een kabeltje (low noise) maar wat doet die alleen echt snelheid zelf verlagen of ?
5. Op de mobo ''cpu connector'' heeft een aansluiting va 6 pin en nog eentje met 4 pin vierkant. Ik heb op mijn Platinum Fractal Design 760P alleen 6 pin voor de cpu. Maakt het uit dat de 4 pins niet aangesloten zijn.
:fill(white):strip_exif()/f/image/50tk7VhGOtRbdWRLgzh3eBGf.png?f=user_large)