Verwijderd
het MOOIST vind ik zonder meer austria...
het fijnst om te spelen vind ik docks en swim....
vond trouwens heel de mappack redelijk tegenvallen, riyadh is buggy met nightvision (die je toch echt wel gebruikt tijdens het snipen), pressure zone heeft f*cked up spawnpoints, austria is te groot, rommel heeft nix tactisch (het is gewoon "ren naar het midden en heb een shootout")...
maar toch vind ik wel dat hier bewezen word dat de Q3 engine nog steeds lekker meekan
grafisch is het allemaal schitterend
het fijnst om te spelen vind ik docks en swim....
vond trouwens heel de mappack redelijk tegenvallen, riyadh is buggy met nightvision (die je toch echt wel gebruikt tijdens het snipen), pressure zone heeft f*cked up spawnpoints, austria is te groot, rommel heeft nix tactisch (het is gewoon "ren naar het midden en heb een shootout")...
maar toch vind ik wel dat hier bewezen word dat de Q3 engine nog steeds lekker meekan
grafisch is het allemaal schitterend
Same hereOp zaterdag 11 augustus 2001 18:49 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
Abbey, enigste die ik ooit gespeeld heb
Abbey, Streets, Docks, Ricochet en Sands (Sands voor CTF).
Nieuwe maps vallen ook mij nogal tegen. Overigens moeten ze die NVG's er direct uithalen, da's écht bullshit. Dat hele spel wordt door mensen onder het motto van "het is realistisch" de hemel ingeprezen.
Moet je in real life eens in de woestijn gaan zitten snipen met NVG's op je hoofd. Ben je de rest van je leven hartstikke blind. Dat geldt eigenlijk ook voor alle andere plaatsten waar het niet _volledig_ donker is...
Nieuwe maps vallen ook mij nogal tegen. Overigens moeten ze die NVG's er direct uithalen, da's écht bullshit. Dat hele spel wordt door mensen onder het motto van "het is realistisch" de hemel ingeprezen.
Moet je in real life eens in de woestijn gaan zitten snipen met NVG's op je hoofd. Ben je de rest van je leven hartstikke blind. Dat geldt eigenlijk ook voor alle andere plaatsten waar het niet _volledig_ donker is...
edit:
Wat NVG's namelijk doen is al het aanwezige licht opslurpen en versterken. Dat wil je niet in een woestijn bij klaarlichte dag. Wat ze dus NIET doen is mensen wit laten oplichten. 't is maar dat je ff weet hoorrrrr
Wat NVG's namelijk doen is al het aanwezige licht opslurpen en versterken. Dat wil je niet in een woestijn bij klaarlichte dag. Wat ze dus NIET doen is mensen wit laten oplichten. 't is maar dat je ff weet hoorrrrr
Verwijderd
ligt er ook wel wat aan WAT voor nightvision dat je hebt... maar idd, je hebt ook nightvisions waarmee je maar beter niet in het licht kunt gaan zittenOp zaterdag 11 augustus 2001 20:30 schreef wzzrd het volgende:
edit:
Wat NVG's namelijk doen is al het aanwezige licht opslurpen en versterken. Dat wil je niet in een woestijn bij klaarlichte dag. Wat ze dus NIET doen is mensen wit laten oplichten. 't is maar dat je ff weet hoorrrrr![]()
grofweg heb je de zgn. "light amplifier" en de "infra-red goggles". de ligt amps wil je echt niet op during daylight. dat zijn de meest standaard nvg's. dat zijn ook die dingen die je ziet in UT.
Daarnaast heb je dus de infra red goggles. dan krijg je zo'n beeld als de predator heeft. maar dat werkt ook niet in een woestijn, want dan is je omgeving warmer dan jij zelf
(trust me, i've been there
)
Daarnaast heb je dus de infra red goggles. dan krijg je zo'n beeld als de predator heeft. maar dat werkt ook niet in een woestijn, want dan is je omgeving warmer dan jij zelf
Verwijderd
kunnen ze je wel zien zie je mensen blauw ipv geel rood zie je mensen als koude vlekkenOp zaterdag 11 augustus 2001 22:47 schreef wzzrd het volgende:
grofweg heb je de zgn. "light amplifier" en de "infra-red goggles". de ligt amps wil je echt niet op during daylight. dat zijn de meest standaard nvg's. dat zijn ook die dingen die je ziet in UT.
Daarnaast heb je dus de infra red goggles. dan krijg je zo'n beeld als de predator heeft. maar dat werkt ook niet in een woestijn, want dan is je omgeving warmer dan jij zelf(trust me, i've been there
)
Neej want rood overheerst een btje, en zoals je weet zitten er duinen in een woestijn en heeft ie geen nut.
ligt het aan mij of zijn die maps nou zo klein ?
Verwijderd
shitttttttt zit ik hier met ISDN... kan ik het dus niet downen
morgen kan het wel maaaaaaaaaaaaar dan doe ik er de hele middag over.. (dan krijg ik kotshema
)
Verwijderd
de nieuwe maps zijn allemaal gigantisch groot, die andere zijn wel weer kleiner...Op zondag 12 augustus 2001 00:43 schreef Flexx het volgende:
ligt het aan mij of zijn die maps nou zo klein ?
I love streets, best map imho
Greetz - Sjeik
Greetz - Sjeik
Was ik maar rijk en niet zo knap...
hier ook abbey
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
ut_rommel is erg koel... helaas maar 2 fps of zo als ik alles voluit heb staan
pure sr8 ruleer acties daar
pure sr8 ruleer acties daar
Linux server installatie en beheer (clusters failover loadbalancing): http://www.virtualconcepts.nl/
Verwijderd
Sinds ik van CS naar urban terror ben oversgestapt ben ik wel het gevoel kwijt dat ik met 2 schoenen van 10 kg per stuk rondloop, das wel cool.....
het spel heeft FIFA 2001 bij mij naar de 2e plaats geschopt, wie had dat ooit kunnen denken.
het spel heeft FIFA 2001 bij mij naar de 2e plaats geschopt, wie had dat ooit kunnen denken.
ut_docks
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Pagina: 1