Mother, will they like this song?
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Hmmm....das een goeie heb ik ook gewoon gedaan!!! Ben een beetje dood nog van gisteren.....sorryOp zaterdag 11 augustus 2001 18:30 schreef DarkSide het volgende:
Koop anders bananen stekkers waar ze wel in passen en stop deze in je speakers?
splitsen naar dunnere draad is zonde vd draad kijk eens op www.conrad.com
n.l. het minste verlies
B&W Boxen RULE !!!
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
En wat zijn bananen ??
Ja dat begrijp ik maar wat doen die dingen dan ? hoe werkt het en hoe ziet het eruit ....Op zaterdag 11 augustus 2001 19:19 schreef Accident het volgende:
met bananen bedoelen ze "banaan" stekkers
Zo:Op zaterdag 11 augustus 2001 19:22 schreef TheLunatic het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik maar wat doen die dingen dan ? hoe werkt het en hoe ziet het eruit ....

Zien ze eruit en hier kun je meer vinden.
No news is bad news.
maar ik ga het anders doen, ik ga even die gaatjes een beetje opboren, wat ruimer maken dus
Je versterker moet natuurlijk zo min mogelijk ruis produceren en een brede dynamische geluid doorvoeren en dat je boxen een goede max. vermogen aankan. Mocht je dit allemaal hebben dan zit je echt dus wel goed met die dikke kabel. Want hoe dikker hoe meer frequenties er doorheen kan.
Mooier geluid dus
Maarre het is super gemakkelijk toch om een dik kabel op de punt te verdunnen!!
Gewoon bij het eind van de kabel al die draadjes verdelen in tweeen en dan een van de helften wegknippen!
Voila
Apple fanboy, Windows fanboy, Android fanboy en Gadgets fanboy..nuff said
No news is bad news.
Suc6
Volgens mij ben je vergeten hier een heleboel smilies bij te zetten.Op zaterdag 11 augustus 2001 22:02 schreef ZuzZoo het volgende:
Mocht je dit allemaal hebben dan zit je echt dus wel goed met die dikke kabel. Want hoe dikker hoe meer frequenties er doorheen kan.
Je hoeft niet eens te boren.. mijn 4mm2 speciale audiokabel wilde ook niet in dat domme 2mm2 gaatje in m'n 350watt speakers (foutjuh? dingen zijn meter hoog e.d., moeten toch knappe kabels in kunnen?) maar na een klein beetje rommelen met een los boortje was het gaatje groot genoeg om erin te passen. Hebbik trouwens ook bij me versterker gedaanOp zaterdag 11 augustus 2001 19:58 schreef TheLunatic het volgende:
oohh die dingen ken ik wel jah... maar die kunnen niet erin, ik heb boxen van 25 jaar oud en daar kunnen die banaantjes niet in (B&W DM2a)
maar ik ga het anders doen, ik ga even die gaatjes een beetje opboren, wat ruimer maken dusmaar dat mag mijn pappie doen die kan dat beter dan ik...
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
[/quote]
Hahahahahaa
Moeten jullie es voor de gein jullie versterkers open maken
Moet je eens kijken hoe de draden naar de luidspreker klemmen er uit zien
0.25 mm2 ?? of nog dunner
(kijk zelf en huiver)
HahahahahaaOp zondag 12 augustus 2001 00:03 schreef Sine het volgende:
[quoteJe hoeft niet eens te boren.. mijn 4mm2 speciale audiokabel wilde ook niet in dat domme 2mm2 gaatje in m'n 350watt speakers (foutjuh? dingen zijn meter hoog e.d., moeten toch knappe kabels in kunnen?) maar na een klein beetje rommelen met een los boortje was het gaatje groot genoeg om erin te passen. Hebbik trouwens ook bij me versterker gedaan .
(kijk zelf en huiver)
[/quote]
Erm, in mijn versterker zijn ze stevig (wel dunner) en zo goed als massief ... dus ik denk dat dat wel mee valt.. het gaat ook om het idee verder hoor, alsof in mijn kleine huiskamer dat vermogen uberhaupt kan gebruiken
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
ik weet nietb of hij al langs is geweest.
Je boord je versterkers gewoon net wat uit, die gaatjes kun je zo groter maken NP, had ik hier ook. Nu heb je waarwschijnlijk (net als ik) een balle versterker, en gaat de kwaliteit van het geluid ook 8eruit.
Het gaat niet om de versterker, het gaat hier om de speakers (en btw, nee ik heb geen balleversterker, NAD C350).Op zondag 12 augustus 2001 08:47 schreef FFF het volgende:
DE TIP:
ik weet nietb of hij al langs is geweest.
Je boord je versterkers gewoon net wat uit, die gaatjes kun je zo groter maken NP, had ik hier ook. Nu heb je waarwschijnlijk (net als ik) een balle versterker, en gaat de kwaliteit van het geluid ook 8eruit.
Maar ik heb de kabel nu om de aansluiting heen gedraaid. Het werkt wel, maar ik denk dat ze er ook zo uit kunnen vallen
tnx voor de hulp iig
ja, maar dat is maar 10 cm lang. als je speakerkabels van bijv. 2x 10 meter hebt maakt het echt wel uit of ze 0.25 mm2 zijn of 2 mm2. alleen aan vermogen ben je een berg kwijt als je dunne kabels hebt. 10 meter .25 mm2 is al snel een paar ohm, je bent dan dus zo de helft van het versterkervermogen kwijt aan het opwarmen van kabel.Op zondag 12 augustus 2001 00:03 schreef Sine het volgende:
Hahahahahaa
(kijk zelf en huiver)
Verwijderd
als ik dit zo "hoor" kun je waarschijnlijk wel spades gebruiken...[b]Op zondag 12 augustus 2001 17:35 schreef TheLunatic het volgende:
Maar ik heb de kabel nu om de aansluiting heen gedraaid. Het werkt wel, maar ik denk dat ze er ook zo uit kunnen vallenUitboren ging niet omdat ik er niet bij kan met de boor... anders dun ik de kabel wel wat uit aan de uiteinden....