Mijn slaapkamer grenst aan de badkamer van de buren d.m.v. een betonnen muur zonder spouw. Dit geeft 's ochtends vroeg en 's avonds laat enorm veel overlast. De buurman is een roker en kucht, rochelt en kotst de longen uit zijn lijf. Dit doet hij waarschijnlijk in de wasbak die ter hoogte van mijn hoofdeinde zit. Ook zaken zoals tikken op de wasbak komen hard door. Helaas is dit dermate storend, dat ik er vaak wakker van wordt en pas weer in slaap val als hij weg is.
Ik zat zelf te denken aan een voorzetwand, maar ik weet niet hoe effectief dit is. Een etage lager in de woonkamer hoor je het gekuch op bijna hetzelfde niveau. Ik denk dat in deze huizen (drive-in) ook de vloeren en plafonds aan elkaar gekoppeld zijn, waardoor een voorzetwandje niet veel uit gaat halen.
Wellicht zijn er handige tweakers hier die me kunnen helpen. Hebben van die geluidsstudiotegels van vloer tot plafond bijv. zin?
Ik zat zelf te denken aan een voorzetwand, maar ik weet niet hoe effectief dit is. Een etage lager in de woonkamer hoor je het gekuch op bijna hetzelfde niveau. Ik denk dat in deze huizen (drive-in) ook de vloeren en plafonds aan elkaar gekoppeld zijn, waardoor een voorzetwandje niet veel uit gaat halen.
Wellicht zijn er handige tweakers hier die me kunnen helpen. Hebben van die geluidsstudiotegels van vloer tot plafond bijv. zin?