Mijn vraag
...Hallo iedereen,
ik heb een ATAG i36ECZ ketel, met beneden vloerverwarming en boven radiatoren .
nu heb ik 2x zoneregelafsluiters van Danofss AMZ 112 aangeschaft met 2x Honeywell lyric T6.
nu heb ik ze aangesloten zoals een schema van danfoss. heb foto's bijgevoegd.. maar omdat er een ketelmodule bij zit heb
ik de ketelmodule op klem''NO'' ''C''.
en die heb ik aangesloten bij de ketelmodule op ''A'' ''B'' van de van de lyric.
de andere klemmen in de zoneafsluiter aan de linkerkant de ''NO'' ''C'' met het maakcontact symbool heb ik doorverbonden in een las met de andere zoneafsluiter en dan richting de ketel.
.
en de beide TT zit de thermostaat op.
maar nu heb ik het probleem dat mijn ketel niet uit gaat, de zoneafsluiters reageren wel op de ketelmodules. dus als er vraag is gaan de zoenafsluiters wel open en dicht.
en bij de ketel heb ik ze op de on/off bus aangesloten
heb tevens ook een foto bijgevoegd met een aansluitschema van de lyric met een VC8015 2 wegklep van Honeywell, maar twijfel of ik die moet aanhouden.
Ik hoor het graag, alvast bedankt voor de genomen moeite.
x:strip_exif()/f/image/GxmpJo6FqXv5mIwUXGrGVqvo.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/V9L4l9RqREH1WLj5I6TbO5h2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UieLqeoYAeO4odUipKyv9pUr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gNr7k3F4QmZEWtBKuXtZmy4q.jpg?f=fotoalbum_large)
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
...Hallo iedereen,
ik heb een ATAG i36ECZ ketel, met beneden vloerverwarming en boven radiatoren .
nu heb ik 2x zoneregelafsluiters van Danofss AMZ 112 aangeschaft met 2x Honeywell lyric T6.
nu heb ik ze aangesloten zoals een schema van danfoss. heb foto's bijgevoegd.. maar omdat er een ketelmodule bij zit heb
ik de ketelmodule op klem''NO'' ''C''.
en die heb ik aangesloten bij de ketelmodule op ''A'' ''B'' van de van de lyric.
de andere klemmen in de zoneafsluiter aan de linkerkant de ''NO'' ''C'' met het maakcontact symbool heb ik doorverbonden in een las met de andere zoneafsluiter en dan richting de ketel.
.
en de beide TT zit de thermostaat op.
maar nu heb ik het probleem dat mijn ketel niet uit gaat, de zoneafsluiters reageren wel op de ketelmodules. dus als er vraag is gaan de zoenafsluiters wel open en dicht.
en bij de ketel heb ik ze op de on/off bus aangesloten
heb tevens ook een foto bijgevoegd met een aansluitschema van de lyric met een VC8015 2 wegklep van Honeywell, maar twijfel of ik die moet aanhouden.
Ik hoor het graag, alvast bedankt voor de genomen moeite.
x
:strip_exif()/f/image/GxmpJo6FqXv5mIwUXGrGVqvo.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/V9L4l9RqREH1WLj5I6TbO5h2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UieLqeoYAeO4odUipKyv9pUr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gNr7k3F4QmZEWtBKuXtZmy4q.jpg?f=fotoalbum_large)
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...