enphase metered met IQ7 - meters niet ingeschakeld

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ahbart
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-09 21:48
Hallo,
Ik heb sinds enkele dagen een Enphase Metered geinstalleerd gekregen met IQ7 micro omvormers.
Als ik nu naar de webinterface ga van de Enphase dan zie ik:

code:
1
2
3
Meten
Meters niet ingeschakeld
Meten nu instellen

en:
code:
1
2
3
Controleren
Verbonden met Enlighten
Laatste rapport: 11 Nov, 2020 9:03 PM

Die melding: "Meters niet ingeschakeld", begrijp ik niet. Is er nog iets nodig om iets goed werkend te krijgen?
Iemand hier ervaring mee, of kennis van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dogzilly
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22-11-2024
heb je stroommeettrafo's ? misschien zijn niet geïnstalleerd.

https://enphase.com/sites...S-Meerfasig-QIG-NL-NL.pdf

[ Voor 23% gewijzigd door dogzilly op 11-11-2020 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ahbart
Ik ben een leek op dit gebied. Is het een probleem waarmee ik terug moet bij de installateur?
Ik zie in de pdf staan: "Twee deelbare stroomtransformatoren voor productie- en verbruiksmeting". Is dat wat je bedoeld? Hoe herken ik die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn v o
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 12:55

martijn v o

Certified by Enphase.

Als je het zelf hebt gekocht en geïnstalleerd dan kun je met de toolkit deze meters aanzetten.
Heb je het door een bedrijf laten doen, dan moet je hun dat laten fixen.

Je hebt het denk ik over de verbruiksmeter, die moet je aanmelden en inleren om hem te kunnen zien.

PV Output 12*suntech 325wp met Enphase IQ7+ op zuid-oost 116 en 45 graad. WP Panasonic J serie 5kw. Gasloos sinds juni 2021. ID-4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn v o

martijn v o

Certified by Enphase.

Maak eens een foto van je Enphase waar de witte en blauwe draad te zien is.

PV Output 12*suntech 325wp met Enphase IQ7+ op zuid-oost 116 en 45 graad. WP Panasonic J serie 5kw. Gasloos sinds juni 2021. ID-4

Acties: