Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Op zoek naar een systeem waarmee ik op 1440p en 144Hz kan gamen. De games die ik speel zijn onder andere BF, MW:CoD, fortnite, Couter strike etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst rond de 1300, maar ik vind het niet erg om er 1400 tot echt max 1500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord, muis, monitor, headset zijn heb ik inprincipe al geregeld
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dat is het geen waar ik over twijfel. Het liefst 1tb SSD en 16 ram
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia en als processor Ryzen. Daarnaast sta ik open voor andere merken als het om de andere componenten gaat.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Voor de rest geen bepaalde eisen of wensen. Ik wil alleen op 1440p en 144 hz kunnen spelen op de boven genoemde games.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Geld speelt zeker een rol zoals hierboven genoemd. Graag zou ik een goede balans tussen de componenten willen. Als ik over 3 jaar moet upgraden vind ik dat niet erg. Het liefst tot slot zou ik het fijn vinden als mijn systeem 3 jaar meegaat met de nieuwe uitkomende games welke ik smooth kan spelen.
Op zoek naar een systeem waarmee ik op 1440p en 144Hz kan gamen. De games die ik speel zijn onder andere BF, MW:CoD, fortnite, Couter strike etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst rond de 1300, maar ik vind het niet erg om er 1400 tot echt max 1500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord, muis, monitor, headset zijn heb ik inprincipe al geregeld
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dat is het geen waar ik over twijfel. Het liefst 1tb SSD en 16 ram
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia en als processor Ryzen. Daarnaast sta ik open voor andere merken als het om de andere componenten gaat.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Voor de rest geen bepaalde eisen of wensen. Ik wil alleen op 1440p en 144 hz kunnen spelen op de boven genoemde games.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Geld speelt zeker een rol zoals hierboven genoemd. Graag zou ik een goede balans tussen de componenten willen. Als ik over 3 jaar moet upgraden vind ik dat niet erg. Het liefst tot slot zou ik het fijn vinden als mijn systeem 3 jaar meegaat met de nieuwe uitkomende games welke ik smooth kan spelen.