Productpresentatie Woocommerce

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knopi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-05-2024
Mijn vraag

Goedenavond,
Ik krijg de presentatie van mijn artikelen maar niet mooi in woocommerce/wordpress, en Ik heb helaas geen verstand van CSS.

Ik heb een screenshot van een andere site bijgevoegd waarop het in mijn ogen wél super mooi gelukt is.. Mijn vraag: bestaan er plugins met dergelijke "containers", of zal ik echt een developer in moeten huren. 'Grid' heb ik al geprobeerd (twee plugins), maar van het resultaat word ik niet echt vrolijk.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Wordpress, Elementor, Woocommerce...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Diverse Grid plugins geinstalleerd, me suf gezocht in de code van andere sites.

Als ik het toch eens zó zou kunnen krijgen ... :$
...Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fHHgBGFS129gGjyEAP7pk1mur0Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1f8RKXCvYuqjmmmg66ssDVjO.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 28% gewijzigd door knopi op 11-11-2020 18:49 ]

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-09 19:56

DukeBox

loves wheat smoothies

Eigenlijk beantwoord je je eigen vraag.. neem iemand in de hand die er wel verstand van heeft.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knopi
DukeBox schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:46:
Eigenlijk beantwoord je je eigen vraag.. neem iemand in de hand die er wel verstand van heeft.
Ik vraag me dus in eerste instantie af of er iemand is die hier ervaring mee heeft, danwel mogelijk een plugin kent die hierin voorziet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

knopi schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:34:
Ik vraag me dus in eerste instantie af of er iemand is die hier ervaring mee heeft, danwel mogelijk een plugin kent die hierin voorziet. ;)
Het ontbreekt dan wel aan info wat je precies wilt en wat er nu niet goed gaat want het screenshot ziet er niet uit als iets dat niet standaard in woo-commerce kan zonder enige plugin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knopi
DukeBox schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:50:
[...]

Het ontbreekt dan wel aan info wat je precies wilt en wat er nu niet goed gaat want het screenshot ziet er niet uit als iets dat niet standaard in woo-commerce kan zonder enige plugin.
Nee, oke. Maar kan het ook zonder CSS kennis? Anders wordt het een beetje een kip/ei verhaal natuurlijk.
Om nog specifieker te zijn: als ik ze zoals bovenstaande kan krijgen, knijp ik mijn handjes dicht. O+

[ Voor 11% gewijzigd door knopi op 11-11-2020 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

knopi schreef op woensdag 11 november 2020 @ 20:01:
Nee, oke. Maar kan het ook zonder CSS kennis? Anders wordt het een beetje een kip/ei verhaal natuurlijk.
Op zich niet maar om soms net de puntjes op de i te krijgen bij een niet standaard thema ontkom je er niet aan.
Om nog specifieker te zijn: als ik ze zoals bovenstaande kan krijgen, knijp ik mijn handjes dicht. O+
Daar ontbreekt dus alle info voor om iets over te zeggen. Hoe dan ook gaat het hier om masonry en niet grid.

[ Voor 41% gewijzigd door DukeBox op 11-11-2020 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 20-09 14:14

Flapmo

and back is gigi!

Als je in wordpress werkt en met woocommerce, twee standaard tools, dan kan je toch gewoon een thema uitzoeken op een van de honderden theme sites? Gratis of betaald, beide zullen wel iets hebben wat woocommerce er netjes uit laat zien voor je.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knopi
DukeBox schreef op woensdag 11 november 2020 @ 20:03:
[...]

Op zich niet maar om soms net de puntjes op de i te krijgen bij een niet standaard thema ontkom je er niet aan.

[...]

Daar ontbreekt dus alle info voor om iets over te zeggen. Hoe dan ook gaat het hier om masonry en niet grid.
Dank voor je reactie. Bovenstaande image is (zoals je zelf ook al aangeeft) gerealiseerd met behulp van Grid/Masonry. Zonder hulpmiddelen moeilijk realiseerbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josk79
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:17
Hoe ziet het er nu uit en wat is er mis mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knopi
Flapmo schreef op woensdag 11 november 2020 @ 20:08:
Als je in wordpress werkt en met woocommerce, twee standaard tools, dan kan je toch gewoon een thema uitzoeken op een van de honderden theme sites? Gratis of betaald, beide zullen wel iets hebben wat woocommerce er netjes uit laat zien voor je.
Ik bouw mijn site zonder kant-en klaar theme. Ik zoek een oplossing voor specifiek de productpresentatie van woocommerce zoals aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knopi
Josk79 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 20:20:
Hoe ziet het er nu uit en wat is er mis mee?
Standaard woocommerce boxes. Ondanks dat ik de productfoto's netjes scale, veel gezeik met ongelijke buttons (nog wel aangepast middels css code) en dat soort zaken. Ik wil; gewoon een paar nette productcontainers. Om het maar eens plat uit te drukken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josk79
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:17
Geen kant-en-klaar theme, 'standaard woocommerce boxes'. Waar heb je het over? Wat wil je bereiken, en waarom kies je niet een kant-en-klaar theme, bijv. Storefront van Autommatic zelf?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
knopi schreef op woensdag 11 november 2020 @ 20:22:
[...]

Ik bouw mijn site zonder kant-en klaar theme. Ik zoek een oplossing voor specifiek de productpresentatie van woocommerce zoals aangegeven.
Ok dan is het simpel :
- Thema installeren dat dit heeft
- of CSS leren (en waarschijnlijk JS erbij)
- of iemand inhuren die CSS kent en WooCommerce kent.

Dat zijn je opties en die gaan niet magischerwijs veranderen als je je vraag vaker gaat herhalen...

• Flapmo
  • Laatst online: 20-09 14:14

Flapmo

and back is gigi!

knopi schreef op woensdag 11 november 2020 @ 20:22:
[...]

Tsja. Dan succes d:)b. Zoek eens naar web development tutorials en wordpress development tutorials. Zit vast wel iets bij wat styling uitlegt. Kleine tip vooraf, als het er op jouw scherm goed uit ziet hoeft dat niet zo te zijn op het scherm van anderen. Dus test ook in alle browsers, alle scherm formaten en de verschillende devices als je echt iets wilt bouwen wat werkt.

Houdt er rekening mee dat een developer inhuren voor een custom theme je vele malen de prijs van een standaard theme zal kosten. Een standaard theme heb je voor 50€ een custom theme laten maken die enigszins in de buurt komt kwa kwaliteit kost je vermoedelijk 5000€-10000€, op zijn minst.

[ Voor 18% gewijzigd door Flapmo op 12-11-2020 21:21 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Met CSS flexbox kan je volgens mij aardig bereiken wat je wilt.

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knopi
Flapmo schreef op donderdag 12 november 2020 @ 21:17:
[...]

Tsja. Dan succes d:)b. Zoek eens naar web development tutorials en wordpress development tutorials. Zit vast wel iets bij wat styling uitlegt. Kleine tip vooraf, als het er op jouw scherm goed uit ziet hoeft dat niet zo te zijn op het scherm van anderen. Dus test ook in alle browsers, alle scherm formaten en de verschillende devices als je echt iets wilt bouwen wat werkt.

Houdt er rekening mee dat een developer inhuren voor een custom theme je vele malen de prijs van een standaard theme zal kosten. Een standaard theme heb je voor 50€ een custom theme laten maken die enigszins in de buurt komt kwa kwaliteit kost je vermoedelijk 5000€-10000€, op zijn minst.
Dankjewel Flapmo, daar kán ik tenminste wat mee. (y)
Pagina: 1