Vraag: Wordt mijn emailadres, wanneer ik deze invul voor een "Black Friday Techdeal Alert", buiten Tweakers.net verwerkt?
Aanleiding:
1. Adblocker stond aan (zakelijke pc)
2. Techdeal Alert mooie functie, maar zag niet waar ik deze aan kon zetten
3. paknaald in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 45"
4. Begreep het nog niet en keek even op een andere PC waar Tnet in de whitelist staat
5. In de code achter het element staat het volgende:
Als ik eea goed zie, dan zou ik op zijn minst wel groot erbij willen weten dat ik mijn emailadres in een box van een derde partij type.
Aanleiding:
1. Adblocker stond aan (zakelijke pc)
2. Techdeal Alert mooie functie, maar zag niet waar ik deze aan kon zetten
3. paknaald in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 45"
4. Begreep het nog niet en keek even op een andere PC waar Tnet in de whitelist staat
5. In de code achter het element staat het volgende:
Waarom zou zo'n prachtige functionaliteit als de Techdeal Alert via een advertentie moeten worden verwerkt? Kan me voorstellen dat het sneller is in de ontwikkeling, maar is het beginsel van dataminimalisatie wel gevolgd?<iframe frameborder="no" height="580" id="pexi_dpos_widget" scrolling="no" data-src="https://ads.pexi.nl//5fa52f0349f3514/?click=aHR0cHM6Ly90d2Vha2Vycy5uZXQvY2FtcGFnbmUvYmxhY2tmcmlkYXkvMTMwNC9hYW5nZW1lbGQvP3V0bV9zb3VyY2U9dHdlYWtlcnMmdXRtX21lZGl1bT13aWRnZXQmdXRtX2NhbXBhaWduPWJsYWNrZnJpZGF5JnV0bV9jb250ZW50PWNvbnRlbnR3aWRnZXQ=" style="border: none; overflow: hidden; left: 0px; height: 580px; width: 100%; z-index: 100;" data-title="Toestemming nodig voor bekijken van externe content" data-message="Op deze plek staat externe inhoud die niet van Tweakers afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat de externe partij (waar de inhoud vandaan komt) cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven." data-button="Open cookie voorkeuren" src="https://ads.pexi.nl//5fa52f0349f3514/?click=aHR0cHM6Ly90d2Vha2Vycy5uZXQvY2FtcGFnbmUvYmxhY2tmcmlkYXkvMTMwNC9hYW5nZW1lbGQvP3V0bV9zb3VyY2U9dHdlYWtlcnMmdXRtX21lZGl1bT13aWRnZXQmdXRtX2NhbXBhaWduPWJsYWNrZnJpZGF5JnV0bV9jb250ZW50PWNvbnRlbnR3aWRnZXQ=" data-lazyload="1" class=""></iframe>
Als ik eea goed zie, dan zou ik op zijn minst wel groot erbij willen weten dat ik mijn emailadres in een box van een derde partij type.