Bitcoin naar mijn eigen rekening

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Mijn vraag
Ik ben nieuw in de cryptocurrencies wereld, al heb ik wel een hele tijd al een wallet en op het begin kleine bedragen overmaakt. Echter is dat allemaal weer 3/4 jaar geleden en nu ben ik bang de verkeerde keuzes te maken voor de (gedeeltelijke) uitbetaling naar mijn eigen bankrekening.

Als ik Google kom ik vaak de volgende partijen tegen: https://allesovercrypto.n...-euro-eigen-rekening-t658

De bedoeling is dat ik een klein bedrag overmaak naar mijn IBAN en de rest laat staan. Maar hoe betrouwbaar zijn die omruil diensten? Zijn er betere alternatieven voor het ruilen naar euro's?

Ik lees ook dat er bij veel diensten registratie verplichtingen zijn, is dat ook nieuw?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ledger Nano S/Ledger Live

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Google, maar veel antwoorden uit 2018 en ook wel veel scammers waar je (helaas) voor moet opletten.

[ Voor 5% gewijzigd door HollowGamer op 11-11-2020 13:21 ]

Beste antwoord (via HollowGamer op 08-12-2020 17:17)

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:02
Bitonic is betrouwbaar en heel makkelijk, die zou ik je aanraden als je bang bent om iets fout te doen. Je betaalt er wel weer wat meer voor natuurlijk.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +3 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:02
Bitonic is betrouwbaar en heel makkelijk, die zou ik je aanraden als je bang bent om iets fout te doen. Je betaalt er wel weer wat meer voor natuurlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:02

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik heb ook altijd Bitonic gebruikt en er goede ervaringen mee. Zo steun je ook weer een NL bedrijf. Tegenwoordig zit ideal geloof ik bij de meeste exchanges wel ingebakken.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Idd, gewoon Bitonic gebruiken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• heintjeput
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-06 22:39
Ik gebruik al een tijdje Bitvavo, ook een Nederlands bedrijf. Die bevalt ook goed en heeft ook Bitcoin SV en Bitcoin Cash in hun portefeuille voor het geval je die nog kunt innen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
@HollowGamer Je kunt bijv. ook bij Binance een account aanmaken en vanaf daar voor 1 Euro het geld over laten maken naar je bankrekening.

De registratieverplichting (KYC) is helaas nagenoeg overal verplicht. Tot bepaalde bedragen kom je daar soms nog wel onderuit, maar bij alle Nederlandse partijen is dit 100% verplicht.

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-06 14:45
Let wel op dat Bitonic nog geen DNB registratie heeft. https://bitonic.nl/news/211/registratieproces-bitonic
Pagina: 1