Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Goodwe 1500XS Wifi Access Point blijft in de lucht

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Lardman
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-11 06:03
Mijn vraag
...
Ik heb mijn goodwe 1000NS vervangen door een 1500XS (lang leve marktplaats). Dit ging prima.
Ik heb de 1500XS nu via de WiFi stick verbonden met mijn thuisnetwerk, echter tot mijn grote verassing gaat niet zoals ik gewend ben de AccessPoint uit zichzelf uit zodra er een succesvolle STA verbinding is. Heeft iemand dit eerder meegemaakt en weet iemand er een oplossing voor?

Relevante software en hardware die ik gebruik
SEMS portal app op de telefoon (laatste google play versie, android 8)
laptop

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Heb zelf de wizard al meerdere keren doorlopen
- contact opgenomen met goodwe Nederland, deze beweren met droge ogen dat dit inderdaad nieuwe functionaliteit is van de XS serie, maar ik hoop maar dat deze medewerker het niet allemaal even goed weet, aangezien de DNS en NS serie wel automatisch de WIFI AP disabelen zodra er verbinding is met de router. Het is vervelend een extra stoorzender in de tuin te hebben. 8)7
- Als het niet anders is zal ik opzoek moeten naar een LAN stick, maar dan moet ik een Wifi naar Ethernet oplossing zien te vinden die geen repeater is, good-luck with that..... |:(

Nooit gedacht dit te zullen zeggen als Goodwe Adept, maar hier hebben ze de plank toch aardig misgeslagen. Ik heb nu 4 Goodwe XS zien pruttelen danwel helpen ophangen en het zijn mooie omvormertjes, hoop dat iemand mij over mijn "Dit kan toch niet waar zijn" momentje kan helpen.

2280+1730(O)+1380(plat)+880(N)+2395Wp+640Wp PV (hoezo verslaafd) 3.5kW Houtkacheltje, 2.5 kW Panasonic airco, Loria 6008 duo, sinds 1-07-2018 gasloos E-label A