Toon posts:

welke is de beste dvd speler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een vragje over de dvd speler ik wil er 1 haalen maar ik wet niet welke welke is tot nu de beste wie kan mij helpen om een goede keus te maken
alvast bedankt

Verwijderd

Tis maar net wat je allemaal wil met dat ding... DVD's lezen ze allemaal goed...

Als je bijvoorbeeld een snelle DAE erbij wilt hebben of zo dan was geloof ik de nieuwe lite on dvd wel goed 37X als ik het goed heb.

Ik zelf heb een Toshiba SD-M1502 waar zeer tespreken over ben alleen een DAE van 9X maar verder super apparaat.

Ow en blijf van creative dingen af, daar heb ik slechte ervaringen mee.

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb er geen ervaaring mee daarom vrag ik het aan jullie maar ik wil gewoon films kijken ja en wat kan je nog meer met een dvd ???

Verwijderd

Topicstarter
dvd speler is het

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-04 16:17

Martijn02

/* No Comment */

Ik heb een (ietswat verouderde) Pioneer 104s Dat zijn echt superdingen naar mijn ervaring (alleen moet je even kijken naar een nieuwer en sneller type.

De speler is voorzien van een slot-in mechanisme, dat werkt echt super, net als bij een auto-cd-speler. Het scheelt me een hele hoop krassen, omdat je gewoon een cdtje er in duwt, en hij hem verder netjes inslikt.

• vandenberg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-03-2016
En wil je niet veel betalen: een AOpen 12x40 heb je voor minder dan ƒ150 en doet 't bij mij prima.

Systeem

• Mary Wana
  • Laatst online: 28-04 13:21

Mary Wana

keyboard nut

walk the pioneer way :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

Topicstarter
dus de pioneer is de beste tot nu toe????

• mitchel
  • Niet online
ik heb een pioneer 16X geen lade en koste toen ik heb kocht 400 ballen nooit problemen gehad. Ik heb hem onder windows me en 2000 makkelijk kunnen installen.

Verwijderd

Topicstarter
oke ik ga voor een pioneer 106s dvd 16x 40x ide slot in bij my com voor f210.00
is dat een goede keus??
ik hoor het wel alvast bedankt voor het goede advies
Pagina: 1