Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik ben opzoek naar een nieuwe CPU cooler, voor nu nog voor bij mn 1600, maar er gaat ooit een 3700 of een 3900 in komen.
Zo rond de 50 euro wil ik maximaal uitgeven
Geen enkel voorkeur voor een merk
Ik gebruik onderstaand moederbord, waarbij de CPU bracket er niet af kan, dit zit namelijk vast gelijmd. Dat is ook direct waarom ik nog niet eerder een andere cooler op heb gedaan.
pricewatch: Asus Prime B350M-A
Onderstaande kast is waar het spul allemaal in zit, hierbij is de maximale CPU hoogte 155mm, denk dat als ik 150 als limiet neem ik redelijk zit.
pricewatch: Sharkoon S1000 Window
Ik heb natuurlijk al heel wat zitten rondkijken en weet steeds niet of het nu wel of niet de standaard bracket kan gebruiken of dat die er net doorheen kan, waardoor ik de meegeleverde bracket alsnog kan gebruiken.
Ik dacht aan een van onderstaande, maar als ik op de plaatjes kijk of de beschrijving lees weet ik niet of het wel kan.
Edit: Youtube kijken en dan hopen dat de reviewer benoemt of de standaard backplate gebruikt word is mijn tactiek geweest.
Onderstaande zit nu in mn pc
[tr]
[td align=center]1[/td]
[td]Processorkoeling[/td]
[td]Scythe Fuma 2[/td]
[td]€ 51,90[/td]
[td]€ 51,90[/td]
[/tr]
Ik ben opzoek naar een nieuwe CPU cooler, voor nu nog voor bij mn 1600, maar er gaat ooit een 3700 of een 3900 in komen.
Zo rond de 50 euro wil ik maximaal uitgeven
Geen enkel voorkeur voor een merk
Ik gebruik onderstaand moederbord, waarbij de CPU bracket er niet af kan, dit zit namelijk vast gelijmd. Dat is ook direct waarom ik nog niet eerder een andere cooler op heb gedaan.
pricewatch: Asus Prime B350M-A
Onderstaande kast is waar het spul allemaal in zit, hierbij is de maximale CPU hoogte 155mm, denk dat als ik 150 als limiet neem ik redelijk zit.
pricewatch: Sharkoon S1000 Window
Ik heb natuurlijk al heel wat zitten rondkijken en weet steeds niet of het nu wel of niet de standaard bracket kan gebruiken of dat die er net doorheen kan, waardoor ik de meegeleverde bracket alsnog kan gebruiken.
Ik dacht aan een van onderstaande, maar als ik op de plaatjes kijk of de beschrijving lees weet ik niet of het wel kan.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 34 eSports DUO (Zwart / Wit) | € 39,- | € 39,- |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 74,55 | € 74,55 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Fuma 2 | € 51,90 | € 51,90 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 48,99 | € 48,99 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 Rev. B | € 44,79 | € 44,79 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Ninja 5 | € 48,99 | € 48,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 308,22 | ||
Edit: Youtube kijken en dan hopen dat de reviewer benoemt of de standaard backplate gebruikt word is mijn tactiek geweest.
Onderstaande zit nu in mn pc
[tr]
[td align=center]1[/td]
[td]Processorkoeling[/td]
[td]Scythe Fuma 2[/td]
[td]€ 51,90[/td]
[td]€ 51,90[/td]
[/tr]
[ Voor 5% gewijzigd door Danny Phantom op 15-11-2020 13:59 ]