Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gebruik wordt gamen en thuiswerken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget ligt rond de € 2.000,- iets meer of minder maakt mij niet uit zolang die maar future proof is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
In principe geen componenten die ik vanuit mijn huidige set-up wil overnemen. Wel heb ik een
LG UltraGear 34GN850-B die nu niet optimaal gebruikt wordt. Streven voor de volgende PC wordt dan ook maximale op WQHD rond de 144-165hz
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat ik denk nodig te hebben zal ik even onderaan in het daarvoor bestemde format gieten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee niet bepaald ik streef nu wel naar AMD
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zolang de PC maar stil en koel is. Momenteel een 5600 XT die van standje 0 naar 2000 gaat boven de 70 graden wat ik zelf vreselijk vind. Minimale RGB, streef meer naar design met wat highlights dan naar een kermis (smaak).
Ga je overklokken?
Nee in eerste instantie niet, wellicht over een aantal jaar om het laatste er nog uit te persen bij nieuwe games.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag gebruik maken van jullie kennis om de samenstelling van mijn PC te spiegelen. Vroeger volgde ik dit nog op de voet maar de laatste jaren niet meer. Met name dus om de controleren of de componenten stabiel zijn en met elkaar matchen. Alle tips en adviezen zijn welkom. Twijfel zelf nog voor een 5800x of 5600x en welk moederbord hierbij hoort gezien prijsverschil van rond de 250 en 150.
Voornamelijk gebruik wordt gamen en thuiswerken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget ligt rond de € 2.000,- iets meer of minder maakt mij niet uit zolang die maar future proof is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
In principe geen componenten die ik vanuit mijn huidige set-up wil overnemen. Wel heb ik een
LG UltraGear 34GN850-B die nu niet optimaal gebruikt wordt. Streven voor de volgende PC wordt dan ook maximale op WQHD rond de 144-165hz
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat ik denk nodig te hebben zal ik even onderaan in het daarvoor bestemde format gieten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee niet bepaald ik streef nu wel naar AMD
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zolang de PC maar stil en koel is. Momenteel een 5600 XT die van standje 0 naar 2000 gaat boven de 70 graden wat ik zelf vreselijk vind. Minimale RGB, streef meer naar design met wat highlights dan naar een kermis (smaak).
Ga je overklokken?
Nee in eerste instantie niet, wellicht over een aantal jaar om het laatste er nog uit te persen bij nieuwe games.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag gebruik maken van jullie kennis om de samenstelling van mijn PC te spiegelen. Vroeger volgde ik dit nog op de voet maar de laatste jaren niet meer. Met name dus om de controleren of de componenten stabiel zijn en met elkaar matchen. Alle tips en adviezen zijn welkom. Twijfel zelf nog voor een 5800x of 5600x en welk moederbord hierbij hoort gezien prijsverschil van rond de 250 en 150.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 5800X Boxed | € 507,60 | € 507,60 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus X570 ELITE | € 181,05 | € 181,05 |
| 1 | Videokaarten | AMD Radeon RX 6800 XT | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C - Dark TG | € 81,26 | € 81,26 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 48,99 | € 48,99 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2Z3600C18 | € 72,90 | € 72,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750 (2019) | € 107,90 | € 107,90 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 101,45 | € 101,45 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.101,15 | ||