[forum] Preview zoekresultaten toont spoiler tekst al

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joppybt
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:04
Als ik in het forum zoek op 'Queens Gambit' krijg ik netjes als eerste resultaat het Netflix Nederland en België topic.
Daaronder wordt van drie reacties als preview de eerste paar regels getoond. De derde preview toont "The Queens Gambit af, inderdaad een leuke serie met een heerlijk sfeertje. Alleen de laatste 5 min vond ik over de top en niet helemaal erbij passen, die scene in het park waar alle oude mannetjes haar feliciteren etc.".
Als je daar op doorklikt zie je dat de tweede zin in de reactie tussen spoiler tags staat.

Het is volgens mij niet goed dat in de de preview van de reactie de tekst van de spoiler getoond wordt. Dat zou in de preview ook verborgen (of waarschijnlijk weggelaten) moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

crisp

Devver

Pixelated

Weglaten zou kunnen, maar dan wordt die tekst ook niet geindexeerd...

m.i. is dit zo'n soort probleem waarbij een fix misschien wel meer kwaad doet dan het probleem zelf.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:28
crisp schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 23:58:
Weglaten zou kunnen, maar dan wordt die tekst ook niet geindexeerd...

m.i. is dit zo'n soort probleem waarbij een fix misschien wel meer kwaad doet dan het probleem zelf.
Een mogelijke fix is om de spoiler-tag ook te ondersteunen in die zoekresultaten, toch? Dan kan het geïndexeerd worden én getoond worden, maar zie je het als zoeker alleen als je daar zelf voor kiest :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Hahn schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 23:59:
[...]

Een mogelijke fix is om de spoiler-tag ook te ondersteunen in die zoekresultaten, toch? Dan kan het geïndexeerd worden én getoond worden, maar zie je het als zoeker alleen als je daar zelf voor kiest :)
vziw worden alle opmaaktags al gestripped voordat de inhoud geindexeerd wordt. De voorbeeldposts/snippets vanuit de searchengine hebben dus geen opmaak meer.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:28
crisp schreef op woensdag 11 november 2020 @ 00:02:
[...]

vziw worden alle opmaaktags al gestripped voordat de inhoud geindexeerd wordt. De voorbeeldposts/snippets vanuit de searchengine hebben dus geen opmaak meer.
Misschien niet alle opmaaktags strippen, maar de [spoiler]-tag behouden dan? :+

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

De snippets worden ook arbitrair ingekort, dus dat levert dan weer andere problemen op. M.i. is dit probleem gewoon ook niet groot genoeg om daar veel moeite in te steken om het te fixen.

Intentionally left blank

Pagina: 1