Vervanging hw q90r naar surround 5.1

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels2322
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 04-10 13:05
Hallo allemaal,

Momenteel ben ik een paar maanden in het bezig van de Samsung Soundbar HW-Q90R. Hoewel ik daar opzich wel tevreden in ben, mis ik toch het échte 5.1 surround (bij bijvoorbeeld wat oudere blue rays). Mijn schoonvader heeft onlangs nieuwe speakers gekocht. Niet het type dat ik zoek (hij heeft namelijk zuilen), maar dan merk je toch wel verschil ten opzichte van een soundbar. Omdat mijn vriendin en ik niet echt op 1 lijn zitten, dacht ik laat ik jullie eens om wat tips vragen.

Ik zoek een?
Een vervanging van mijn Samsung Soundbar HW-Q90R. Dus een compacte 5.1 surround set

Wat is je budget?
Max € 1.000 (exclusief receiver)

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Tv, films (UHD) en gaming. Heb zelf een LG C9 en wil wel een échte bioscoopervaring hebben. Overigens heeft de Samsung Soundbar dat ook, maar bij wat oudere films vindt hij dat wat lastiger (vooral de achter speakers, die komen bij atmos geluid - bijv Netflix - echt tot zijn recht)

Wat heb je zelf al gevonden?
Ben zelf erg fan van de compacte Teufel cubycon speakers maar het probleem is dat mijn vriendin ze niet “strak” genoeg vindt. We zijn dus op zoek naar hele simpele, vierkante, zwarte mini speakers (eigenlijk identiek aan de cubycon maar dan nóg strakker. Zonder de streep in het midden was het al beter..). Helaas heb ik die nog niet gevonden...