Negen riante behuizingen getest -opmerkingen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salamondo
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01-10 20:01
aan de auteur van dit artikel "Negen riante behuizingen getest",@willemdemoor

Ik merk in de "review" van de p600s een aantal dingen verkeerd verteld/ benoemt wordt.
Zo is de doek waarnaar u refereert geen filter maar alleen voor het lucht doorlaten. Er is echter een stof filter aanwezig achter de betreffende panelen.

er staat ook het volgende "Haal je de platen aan de voorkant en bovenkant weg, en zet je eventueel de zijdeuren open" zodra je bij elke kast de zij panelen eraf haalt en/of open zet wordt dit een makkelijk luchtdoorlatende kast. ik denk een beetje aan een antac lanboy als alles open is :+

de zin "De powerknop zit bovenop, zodat het klepje in de praktijk niet altijd openstaat." moest ik even het marketing materiaal voor opzoeken maar zie nergens een design puntje waar hier naar refereert, het woordje "hoeft (niet)" zou hier ten goede komen (context laat ik aan jullie ;) )

en dan de reden dat ik dit schrijf : "In die shroud kun je twee duocages kwijt voor twee 3,5"-drives per stuk" de cages waarnaar je refereert zijn single slot cages waarvan je er 4 geleverd krijgt bij de case ze kunnen zonder gereedschap in de kast geplaast worden maar je heb wel een schroevendraaier nodig voor de hdd montage

dan wil ik ook nog even goede punt van de review belichten;
de 4A vermelding van de fanhub was mij niet opgevallen maar zie het wel in de handleiding staan, daarmee dus goede vermelding

en even aanvullend over de cages de openingen waar deze inkomen onder de shroud zijn zo verdeeld dat als je alleen maar 1 stack van (max.2) single cage(s) gebruikt je deze op 3 verschillende posities kan plaatsen.

overigens is de kast in 3 kleuren standaard te verkrijgen zwart/wit en grijs en is er een speciale versie met een 2 metalen zijpanelen die is alleen in het zwart te verkrijgen

Ik hoop dat je hier mee wat kan.
mvg Jordy