Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suplinatie
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 01-02 16:44
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Ik zoek een mid tot high end smartphone met een goede camera

Wat is je budget?
mijn budget is tot zoon 600-700 euro maar als het voor 400 kan is dat natuurlijk mooi meegenomen!

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
ik gebruik mijn telefoon in het dagelijks leven niet extreem veel, ik wil de standaard apps zoals facebook instagram enc. goed kunnen gebruiken. ik wil dat de telefoon minimaal 2 jaar zonder problemen mee gaat, en dat de baterijduur ook zeker anderhalve dag is. ik heb momenteel de S9 en die is qua snelheid goed voor mijn gebruik wel vind ik de batterij erg snel leeg.

Wat heb je zelf al gevonden?
ik was zelf eens aan het kijken naar wat anders als samsung (niet dat deze afvallen), oppo 4 series leek me wel interesant of de oneplus nord misschien hebben jullie nog andere ideëen.

alvast bedankt !

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Tomatohead
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Volgens mij is een S9 nog steeds een hele behoorlijke telefoon. Zou eerder adviseren om voor 6 tientjes de batterij te vervangen en volgend jaar een nieuwe halen.

Oneplus Nord haal je voor een heleboel redenen, maar niet voor de goede camera. Om je S9 te overtreffen zit je denk ik toch al wat meer naar flagship achtige telefoons te kijken. Even wachten en met black friday mogelijk een s20 fan edition, of misschien een reguliere s20. Oneplus 8 pro heeft ook een goede camera.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smartphonetips
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 26-05 21:37
Pixel 4 a of 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 472287

Xiaomi Mi10 Pro is op cameragebied ideaal en zeker in jou prijsrange.

Kijk eens op DXOmark. https://www.dxomark.com/category/smartphone-reviews/

Zeer degelijke smartphone camerareviews.

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 472287 op 13-11-2020 19:48 ]

• Suplinatie
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 01-02 16:44
Beste mensen,
ik heb nog eens verder onderzoek gedaan en twijfel nu tussen een aantal telefoons, zouden jullie mij hierin misschien nog wat adviezen of ervaringen kunnen delen?
- Mi 10 € 510,-
- Mi 10T pro € 520,-
- oneplus 8T € 600,-
- Asus zenfone 7 pro € 740,- (mogelijk met een blackfriday deal binnen of in de buurt van mijn budget)

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DARKBYTEZ
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 22-11-2023
Samsung 20 SE als aanvulling.
Heb je inmiddels een phone aangeschaft en ervaringen hiermee, heb zelf vergelijkbare zoektocht.
Pagina: 1