Mijn zoon speelt al een tijdje op dit systeem, voornamelijk Fortnite. Dat gaat redelijk, maar de graphische settings moeten bij iedere update naar beneden worden bijgesteld.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
De bedoeling is om met een GPU-upgrade vloeiend Fortnite te spelen op hogere grafische settings.
Is het mogelijk om er bijv een GTX 1660 Super in te prikken? Of ligt een andere GPU meer voor de hand? Is de voeding dan nog voldoende?
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Max € 300,00.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Geen voorkeur.
Hoor het graag. Bedankt alvast!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-6400 Boxed | € 187,99 | € 187,99 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte GA-B150M-D3H | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 970 4GD5T OC | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master Silencio 352 | € 68,56 | € 68,56 |
| 1 | Ventilatoren | Noctua NF-F12 PWM, 120mm | € 17,95 | € 17,95 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial CT2K4G4DFS8213 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Voedingen | Cooler Master GM G450M | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Crucial BX200 240GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 274,50 | ||
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
De bedoeling is om met een GPU-upgrade vloeiend Fortnite te spelen op hogere grafische settings.
Is het mogelijk om er bijv een GTX 1660 Super in te prikken? Of ligt een andere GPU meer voor de hand? Is de voeding dan nog voldoende?
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Max € 300,00.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Geen voorkeur.
Hoor het graag. Bedankt alvast!