Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

eerste gaming PC built/toekomst ready

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Sinnnfull
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 17-06-2023
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik wil dit eigenlijk alleen gebruiken voor het gamen en mogelijk wat software development. Wat ik wel belangrijk vindt is dat het systeem de komende 5 jaar mee moet gaan en de nieuwste games kan draaien op hoge fps.

Wat mag het systeem gaan kosten?
het systeem mag rond de 1500 kosten als het voor minder kan is dat altijd welkom

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
doordat ik graag een toekomst ready built wil halen zit ik eraan te denken om een 3070 te halen als ik het ergens kan vinden 8)7

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

geen voorkeur

Wat verwacht je van ons?[i]

ik verwacht wat hulp om te zie of ik wel op de juiste weg ben en of mijn pc built alle nieuwste games aan kan. Ook zou ik graag een future proof pc willen die ik de komende 5 jaar niet hoef te upgraden dus zou ik graag daar wat comments op willen hebben

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 7 3700X (BOX) Boxed€ 315,-€ 315,-
1MoederbordenGigabyte B550 Gaming X€ 111,-€ 111,-
1VideokaartenMSI GeForce RTX 3070 Gaming X Trio€ 679,90€ 679,90
1BehuizingenCooler Master MasterBox NR200P Wit€ 99,95€ 99,95
1ProcessorkoelingCooler Master Hyper 212 EVO€ 30,-€ 30,-
1Geheugen internCorsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16€ 66,-€ 66,-
1VoedingenCorsair TX550M V2€ 70,90€ 70,90
1Solid state drivesKingston A2000 1TB€ 101,45€ 101,45
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.474,20

[ Voor 3% gewijzigd door Sinnnfull op 10-11-2020 19:23 ]

Alle reacties

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 22:24
Voeding gaat niet passen want je hebt SFX nodig in de NR200P.

Neem geen Corsair geheugen. Veel te wispelturig in de gebruikte chips. G.Skill en zeker Crucial geven veel meer zekerheid op een stabiel systeem.

• Kamato
  • Registratie: December 2019
  • Niet online
even een algemene sidenote:
er bestaat niet zoiets als 'futureproof' in zelfbouw-pc-land. We weten namelijk niet (precies) hoe snel de ontwikkelingen op hardwaregebied gaan zijn. stel dat het de komende jaren vooruit schiet, en gamemakers gaan hun games daar ook op ontwerpen omdat het nou eenmaal kan, dan is iedere pc die je nu bouwt opeens niet meer futureproof. En als je vatbaar bent voor een beetje hardware-f.o.m.o. is er helemaal geen beginnen aan.

wat je wel kan doen is een systeem bouwen wat in het hier en nu beter dan gemiddeld presteert, en daarmee hopelijk een tijdje vooruit kan.

dat gezegd hebbende, als je voornamelijk gaat gamen ben je meer futureproof met een 5600X ipv een 3700X.
en net als je voeding past je moederbord ook niet in de case die je hebt uitgezocht. als je zeker weet dat je een heel compacte PC wilt zul je dus een ITX moederbord moeten uitzoeken. of als je graag dit moederbord en voeding wilt gebruiken moet je op zoek naar een case die ATX aankan.