Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik wil dit eigenlijk alleen gebruiken voor het gamen en mogelijk wat software development. Wat ik wel belangrijk vindt is dat het systeem de komende 5 jaar mee moet gaan en de nieuwste games kan draaien op hoge fps.
Wat mag het systeem gaan kosten?
het systeem mag rond de 1500 kosten als het voor minder kan is dat altijd welkom
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
doordat ik graag een toekomst ready built wil halen zit ik eraan te denken om een 3070 te halen als ik het ergens kan vinden
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
geen voorkeur
Wat verwacht je van ons?[i]
ik verwacht wat hulp om te zie of ik wel op de juiste weg ben en of mijn pc built alle nieuwste games aan kan. Ook zou ik graag een future proof pc willen die ik de komende 5 jaar niet hoef te upgraden dus zou ik graag daar wat comments op willen hebben
ik wil dit eigenlijk alleen gebruiken voor het gamen en mogelijk wat software development. Wat ik wel belangrijk vindt is dat het systeem de komende 5 jaar mee moet gaan en de nieuwste games kan draaien op hoge fps.
Wat mag het systeem gaan kosten?
het systeem mag rond de 1500 kosten als het voor minder kan is dat altijd welkom
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
doordat ik graag een toekomst ready built wil halen zit ik eraan te denken om een 3070 te halen als ik het ergens kan vinden
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
geen voorkeur
Wat verwacht je van ons?[i]
ik verwacht wat hulp om te zie of ik wel op de juiste weg ben en of mijn pc built alle nieuwste games aan kan. Ook zou ik graag een future proof pc willen die ik de komende 5 jaar niet hoef te upgraden dus zou ik graag daar wat comments op willen hebben
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X (BOX) Boxed | € 315,- | € 315,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B550 Gaming X | € 111,- | € 111,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3070 Gaming X Trio | € 679,90 | € 679,90 |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master MasterBox NR200P Wit | € 99,95 | € 99,95 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 30,- | € 30,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 66,- | € 66,- |
| 1 | Voedingen | Corsair TX550M V2 | € 70,90 | € 70,90 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 101,45 | € 101,45 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.474,20 | ||
[ Voor 3% gewijzigd door Sinnnfull op 10-11-2020 19:23 ]