Hallo, Ik ga binnenkort een nieuwe telefoon kopen. Alleen ik twijfel tussen twee soorten telefoons, de iPhone 11 Pro of de iPhone 12 (normaal). Welk advies zouden jullie mij geven? Ik ga voornamelijk voor de camerakwaliteit
. Anders zou ik voor de iPhone 12 pro gaan maar dat valt buiten m'n budget. Dus ik hoor graag wat jullie zouden doen en waarom?!
Ja kan ook een camera comparison video kijken op YouTube.
Met name in bepaalde weinig licht scenario’s heeft de 12 wat (of flinke) voorsprong. Verder zijn beide telefoons op camera gebied gelijkwaardig, met enkel de telelens op 11pro als verschil.
Welke verschillen vind je nog meer belangrijk?
Met name in bepaalde weinig licht scenario’s heeft de 12 wat (of flinke) voorsprong. Verder zijn beide telefoons op camera gebied gelijkwaardig, met enkel de telelens op 11pro als verschil.
Welke verschillen vind je nog meer belangrijk?
Als het vooral de camera betreft: de iPhone 12 heeft Night Modus op de wide angle lens, iPhone 11 niet. Daarnaast is het kwaliteitsverschil beperkt.
Ik vind het grootste verschil het scherm. iPhone 12 is OLED ipv LCD, dat is echt wel veel beter.
Ik vind het grootste verschil het scherm. iPhone 12 is OLED ipv LCD, dat is echt wel veel beter.
🌞🍃
Batterij op de 11 pro gaat langer mee dan de gewone 12, omdat de 12 kleiner is en kleinere batterij heeft.