Hi,
ik probeer mijn iPhone 6S te updaten naar iOS14 maar dat lukt niet.
Even wat historie: Op deze telefoon staat momenteel de iOS 14 Public Beta (14.0 (18A5301v)) geinstalleerd.
Ik krijg de melding dat ik kan/moet updaten, via een popup ("A new iOS update is now available. Please update from the iOS 14 Beta").
Via Setting > General > Software Update > Download and install kom ik bij de Terms and conditions uit. Die heb ik natuurlijk helemaal doorgelezen en dan wil ik deze aanvaarden, maar de knop "Agree" doet het niet. Ik tik erop maar er gebeurd niets,
Als ik dit gedeelte afsluit (cq. force quit de app) dan kan ik gewoon verder de telefoon gebruiken. Alles werkt verder.
De telefoon heeft:
- nog genoeg opslagruimte (8.27GB / 16GB)
- geen beta profiel
- kan de update niet terug vinden om te verwijderen
Wat heb ik al geprobeerd:
- Soft reset
- Hard reset
- Factory reset (naar een volledig lege telefoon).
Iemand een idee hoe ik hiermee verder moet?
ik probeer mijn iPhone 6S te updaten naar iOS14 maar dat lukt niet.
Even wat historie: Op deze telefoon staat momenteel de iOS 14 Public Beta (14.0 (18A5301v)) geinstalleerd.
Ik krijg de melding dat ik kan/moet updaten, via een popup ("A new iOS update is now available. Please update from the iOS 14 Beta").
Via Setting > General > Software Update > Download and install kom ik bij de Terms and conditions uit. Die heb ik natuurlijk helemaal doorgelezen en dan wil ik deze aanvaarden, maar de knop "Agree" doet het niet. Ik tik erop maar er gebeurd niets,
Als ik dit gedeelte afsluit (cq. force quit de app) dan kan ik gewoon verder de telefoon gebruiken. Alles werkt verder.
De telefoon heeft:
- nog genoeg opslagruimte (8.27GB / 16GB)
- geen beta profiel
- kan de update niet terug vinden om te verwijderen
Wat heb ik al geprobeerd:
- Soft reset
- Hard reset
- Factory reset (naar een volledig lege telefoon).
Iemand een idee hoe ik hiermee verder moet?
This is the Way.