Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Heel simpel. Ik wil mijn nieuwe pc alleen gebruiken om World of Warcraft te spelen op natuurlijk max settins als het mogelijk is.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1100 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het in elkaar zetten kan ik zelf wel. Alle software voor Windows, office etc heb ik ook al.
Beeldscherm, toetsenbord en muis heb ik ook al.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee heb totaal geen merkvoorkeuren. Zolang het systeempje goed draait vindt ik alles best.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil geen rgb lichten. Ik kan me daar echt aan irriteren.
Wat verwacht je van ons?[i]
Heb dit in elkaar gezet na hier en daar te hebben gelezen. Ik vraag me af of 600W niet overkill is. En of dit systeempje goed gaat werken. Wie weet kan het beter voor die prijs.
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze.
Ben niet de moeilijkste. Als jullie iets aanraden wat beter kan dan geloof ik het. Wie weet kan het veel en veel beter. Ben benieuwd wat jullie denken.
Heel simpel. Ik wil mijn nieuwe pc alleen gebruiken om World of Warcraft te spelen op natuurlijk max settins als het mogelijk is.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1100 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het in elkaar zetten kan ik zelf wel. Alle software voor Windows, office etc heb ik ook al.
Beeldscherm, toetsenbord en muis heb ik ook al.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee heb totaal geen merkvoorkeuren. Zolang het systeempje goed draait vindt ik alles best.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil geen rgb lichten. Ik kan me daar echt aan irriteren.
Wat verwacht je van ons?[i]
Heb dit in elkaar gezet na hier en daar te hebben gelezen. Ik vraag me af of 600W niet overkill is. En of dit systeempje goed gaat werken. Wie weet kan het beter voor die prijs.
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze.
Ben niet de moeilijkste. Als jullie iets aanraden wat beter kan dan geloof ik het. Wie weet kan het veel en veel beter. Ben benieuwd wat jullie denken.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600X (BOX) Boxed | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Moederborden | Asus ROG Strix B450-F Gaming | € 99,99 | € 99,99 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte Radeon RX 5600 XT GAMING OC 6G | € 315,05 | € 315,05 |
| 1 | Behuizingen | Corsair 110Q Quiet Mid Tower | € 53,09 | € 53,09 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 66,- | € 66,- |
| 1 | Voedingen | be quiet! System Power 9 600W | € 55,90 | € 55,90 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 500GB | € 59,90 | € 59,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 898,92 | ||