Of ligt het aan mij, ik krijg heel vaak als ik wil reageren een server hangup.
Komt dat doordat iedereen weer terug is van vakantie?
Komt dat doordat iedereen weer terug is van vakantie?
Daar ligt het dus niet aanOp zaterdag 11 augustus 2001 17:15 schreef KixAss456 het volgende:
Thread bij reageren laten zien uitzetten
Op zaterdag 11 augustus 2001 17:15 schreef Pizzaman het volgende:
[..]
Daar ligt het dus niet aan
Omdat dat meestal geldt bij topics van 18 bladzijdes ofzo en dit topic heeft net 6 reply's. Maar je kan het proberen uit te zetten...Op zaterdag 11 augustus 2001 17:17 schreef Quadrizz het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
Als je reageert op een topic komen alle berichten van dat topic ook bij je reply scherm te staan, is vooral handig bij het quoten.Op zaterdag 11 augustus 2001 17:19 schreef Quadrizz het volgende:
Ik kijk net even bij mijn prefs, maar hij staat uit, wat doet het eigenlijk?
Laat maar...Op zaterdag 11 augustus 2001 17:19 schreef Quadrizz het volgende:
Ik kijk net even bij mijn prefs, maar hij staat uit, wat doet het eigenlijk?
Verwijderd
Dat bedoelde ik duz niet, ik kreeg steeds server hangups als ik wou reageren...Op zondag 12 augustus 2001 02:19 schreef Bobbert het volgende:
idd lastig ja als het ff 15 sec duurt voordat je op de volgende pag. zit terwijl hij er normaal binnen een sec staat
Verwijderd
Dan ben je er niet zo vaakOp zondag 12 augustus 2001 09:45 schreef Artwido het volgende:
En code #55 heb ik al in weken niet meer gehad.
Verwijderd
Buiten de acht uur dat ik werk en de paar uurtjes dat ik slaap, lees of post ik dagelijks op GoT.Op zondag 12 augustus 2001 09:55 schreef MREn het volgende:
[..]
Dan ben je er niet zo vaakOverdag valt het wel mee (ook omdat ik er dan niet ben), maar 's avonds knallen de 55's regelmatitig over het scherm hier.
Saved by the buoyancy of citrus
hmm dan heb ik het met die isdn blijkbaar toch niet zo slecht getroffen, de laatste keer #55 was 3 weken terug ofzo.Op zondag 12 augustus 2001 09:55 schreef HlpDsK het volgende:
Nou .. ik zie code # 55 steeds meer weer.
Vandaag en afgelopen week is het echt heeeel erg weer. Vooral als het dus erg rustig is.
Echt 5 van de 6 keer een topic laden = Code # 55
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Verwijderd
Inderdaad, echt stil 's nachts, zeker in /14Op maandag 13 augustus 2001 00:43 schreef Kertje het volgende:
kan me nie druk genoeg zijn, snachts altijd errug lang wachten op reply's soms
Verwijderd
Bij iedereen het geval (na mijn weten), waardoor is voor mij nog een ?Op maandag 13 augustus 2001 02:27 schreef HlpDsK het volgende:
Net bijna 10 minuten non-stop:
"Code #55
Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database problemen. Probeer het zo nog eens."
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
He Femme, wordt je nooit moe van al dat gezeik over Code#55? Ik zou er helemaal horendol van worden!Op maandag 13 augustus 2001 02:38 schreef Femme het volgende:
De databases op Artemis moesten gekopieerd worden naar Apollo ivm replication.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq