Vanwege het vele thuiswerken ben ik bezig om mijn bureauopstelling uit te breiden met een WiGig docking van Dell. De WLD15 om precies te zijn. Ik de Killer wifikaart uit mijn Dell XPS 9590 vervangen voor een Intel 18625 kaart die WiGig zou moeten ondersteunen. Ik ben mijzelf er van bewust dat WiGig niet meer ondersteund word en dat er geen nieuwe updates meer voor zijn gekomen sinds vorig jaar, maar toch wil ik het proberen werkend te krijgen, want het lijkt mij de ideale oplossing!
Ik loop tegen de volgende problemen aan:
Windows herkend de kaart prima, echter merkt hem aan als een 8265 van Intel. Het wifi gedeelte werk als een trein.
Echter als ik probeer de WiGig dock manager van Intel te installeren zegt deze doodleuk er zit geen WiGig adapter in. Ik kom dus niet verder hiermee en zoek hulp
Ik heb al verschillende driver versies geprobeerd, maar geen van allen lijken te werken. Ik zie ook niet in mijn apparaat beheer een kopje Wigig adapters komen, wat kennelijk wel zichtbaar hoort te worden.
Als er iemand ervaring mee heeft hoor ik het graag!
Ik loop tegen de volgende problemen aan:
Windows herkend de kaart prima, echter merkt hem aan als een 8265 van Intel. Het wifi gedeelte werk als een trein.
Echter als ik probeer de WiGig dock manager van Intel te installeren zegt deze doodleuk er zit geen WiGig adapter in. Ik kom dus niet verder hiermee en zoek hulp
Ik heb al verschillende driver versies geprobeerd, maar geen van allen lijken te werken. Ik zie ook niet in mijn apparaat beheer een kopje Wigig adapters komen, wat kennelijk wel zichtbaar hoort te worden.
Als er iemand ervaring mee heeft hoor ik het graag!