Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quintinvDijk
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 29-05-2021
Mijn vraag:
Ik zou graag mijn dit jaar aangeschafte pc voorzien van een nieuwe video kaart.
Helaas kan ik niet goed vinden of de upgrade welke ik voor ogen heb mogelijk(en verstandig) is.

Relevante software en hardware die ik gebruik:
Hardware:
De PC zoals ik deze momenteel heb is de volgende:
https://www.coolblue.nl/p...medion-erazer-e56002.html

Ik heb bij de aankoop de optie gehad om te kiezen voor een (volgens mij) rtx2050 in plaats van de gtx1650 echter heb ik hier destijds bewust niet voor gekozen.
Nu wil ik alsnog deze wissel maken en eventueel de 1650 bewaren om wellicht in de toekomst hier nog een pc mee te bouwen.

Software:
Vooral niet bijzonder zware grafische games zoals Elder scrolls online en Ark survival & GTA.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
De PC had bij de aankoop de optie voor een duurdere video kaart, dus voor zover ik kan zien zou dit mogelijk moeten zijn.
Ik zie veel verschillende type nummers van deze pc en raak een beetje door de bomen het bos kwijt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamaa1
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 11-09 22:14
1 stick van 8GB RAM erbij plaatsen, sommige games draaien net wat lekkerder dan. Je hebt een 350 watt voeding dus een zeer zware kaart wordt het niet, maar een 2060 zou nog moeten lukken.Ik neem aan dat je een RTX 2060 bedoelde, RTX 2050 bestaat namelijk niet.Kan je de kast openmaken en kijken of je een 6+2 pin connector hebt?

[ Voor 5% gewijzigd door lamaa1 op 10-11-2020 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quintinvDijk
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 29-05-2021
Ik bedoel inderdaad de 2060 excuses.

de 8GB ram extra zal ik eens overwegen.
In eerste instantie gaat het echt even om de video kaart.

Dankje voor de tips zover,
momenteel ben ik even niet thuis maar ik zal er eens naar kijken.