Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Thuiswerken en gamen op 1440p met een 21:9 scherm.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik nijg naar bang for your buck. Ik geef niets om RGB kleuren en vind ook absolute stilte niet extreem belangrijk
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een MSI Ventus 2x 3070. Die komt morgen binne. Verder neem ik enkel externe geluidskaart, toetsenbord en muis en beeldscherm. Verder begin ik from scratch.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle basiscomponenten behalve de videokaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Ik verwacht van niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Als het kan graag:
1. Check of de componenten passen. Werkt dit moederbord goed samen met de processor en videokaart? 2. Mijn beeld is dat ik geen extra ventilatoren of een aparte processorkoeling nodig heb. Zeker omdat de case al komt met 2 ventilatoren. Denken jullie dat ook?
3. Is mijn geheugen ok zo? Voeding ok?
4. Processor voldoende om videokaart niet te bottlenecken? Is het nog de moeite waard om een stapje hoger te gaan zitten voor niet al te veel euro's extra?
Alvast heel erg veel dank!!
Thuiswerken en gamen op 1440p met een 21:9 scherm.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik nijg naar bang for your buck. Ik geef niets om RGB kleuren en vind ook absolute stilte niet extreem belangrijk
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een MSI Ventus 2x 3070. Die komt morgen binne. Verder neem ik enkel externe geluidskaart, toetsenbord en muis en beeldscherm. Verder begin ik from scratch.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle basiscomponenten behalve de videokaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Ik verwacht van niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Als het kan graag:
1. Check of de componenten passen. Werkt dit moederbord goed samen met de processor en videokaart? 2. Mijn beeld is dat ik geen extra ventilatoren of een aparte processorkoeling nodig heb. Zeker omdat de case al komt met 2 ventilatoren. Denken jullie dat ook?
3. Is mijn geheugen ok zo? Voeding ok?
4. Processor voldoende om videokaart niet te bottlenecken? Is het nog de moeite waard om een stapje hoger te gaan zitten voor niet al te veel euro's extra?
Alvast heel erg veel dank!!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600X (BOX) Boxed | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 71,93 | € 71,93 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3070 Ventus 2X | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 57,90 | € 57,90 |
| 1 | Netwerkadapters | Gigabyte GC-WBAX200 | € 28,95 | € 28,95 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2B3200C16 | € 124,90 | € 124,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM650 (2019) | € 93,90 | € 93,90 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 101,45 | € 101,45 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 678,03 | ||