AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
PS: laat je je versterker dan ook de hele nacht aan staan?
Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers
Het werkte geloof ik
Alleen je stereo de hele nacht aan laten staan is wat minder. PC maakt niet uit, staat hier toch altijd aan. Je kan mischien een tijdklok gebruiken om je versterker om 5 voor 7 automatisch aan te laten gaan. Moet werken.
Anoniem: 11414
Nee doe mij maar een wekker, die heeft iig last van BSOD's
Anoniem: 12
Twee keuzes: enorm kabaal of een andere alternatief.....
.... een trilwekker.
De trilwekker werkt altijd. Het maakt mij altijd wakker, hoe moe ik ook ben. De trilmotor wordt gewoon onder de kussens gelegd en als het tijd is trilt ie heftig.
Gegarandeerd wakker!
enne mijn pc smijt je niet zo gauw weg
bigtower en veel te veel kabels aan de achterkant en ja ik laat mijn versterker gewoon aan staan hoor kost mij toch niks
alleen s'pap veel stroom
maar dan had ie mij maar niet moeten maken en dat heft ie wel gedaan
dus moet ie niet zeuren
als ik mijn keuze heb gemaakt laat ik het jullie allemaal weten
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
ff in opstarten een link naar winamp "C:\Program Files\Winamp\Winamp.exe" "c:\windows\desktop\mp3\freakon.mp3" leggen en versterker en computer ff in een tafelcontact stoppen en daar staat me wekker om 8 sprinkt mijn systeem aan en draait gelijk een mp3
Werk echt goed!
By ikke geschrijft
Versterker staat 24/7 aan, net als de rest van de poeterspullen trouwens.
MP3'tje draaien werkt goed (The Verve - Bitter sweet symphony).
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Anoniem: 11414
Anoniem: 38
Die trilwekker, waar haal je die?
Ik ben namelijk Nederlands kampioen op de 100 meter "door de wekker heen slapen"
Zoiets zou bij mij wellicht helpen.
Ps: M'n vriendin vraagt of je ook op dat kussen kan zitten?
Marsman
_/\_/\_/\__/\___/\___________"Braindead, now it's real"
Nee, ik heb andere kwaliteiten dan bakken
_/\_/\_/\__/\___/\___________"Braindead, now it's real"
als ik winamp opstart
begint ie niet automatisch met afspelen
hoe kan ik dat instellen
of doet sonique dat wel
dan down ik die gewoon ff weer eens
is toch een goed proggie
Ik heb links én rechts drie wekkers staan(=6), een lamp die automatisch aangaat, en mijn Taakplanner.
En nog slaap ik erdoorheen!
Kajzzzzzzzzzzzzz..................
AlarmClock - It's a cool way to remind yourself.
The AlarmClock can be set to play wav a file, a cd track, a
beeper and/or 'run' a command at a set time and day of week.
Sits in systray for easy access.
Status: Freeware.
progje
SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!
ik heb nu ook alarm clock en ik ben er 3 min geleden ook door gewekt met SASH - Ecuador
gewoon ff een mp3tje omzetten naar een wavje en klaar is kees ( of harley inj dit geval )
THNX
Anoniem: 2360
Ja sorry meneer, dat ik te laat ben, windows was weer eens vastgelopen. Als ie vanacht stabiel blijft, ben ik morgen op tijd
Windows sucks, ik had m'n compuwekkerradio van m'n linux server gemaakt.. Een uptime van 40 dagen had ie en de mp3tjes stonden daar op de harddisk, werkte perfect
Resistance is futile (If < 1 Ohm)
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Hmm<BR>als ik winamp opstart <BR>begint ie niet automatisch met afspelen <BR>hoe kan ik dat instellen<BR>of doet sonique dat wel <BR>dan down ik die gewoon ff weer eens<BR>is toch een goed proggie[/quote]Je moet ook niet Winamp automatisch laten opstarten....je moet gewoon een link direct naar een mp3 of m3u (playlist) file maken. Dan lukt het gegarandeerd.
Anoniem: 41522
maar hoe stel je de uhm...STARTUP TASKS in?..want ik kan wel een mp3tje in de startup map pleuren..maar hoe stel ik de tijd enz in?
[Kheb WIN XP]
Dit topic is gesloten.