Dit is de eerste keer dat ik met domotica bezig ben en kan wat hulp gebruiken.
Ik heb recentelijk Trädfri lampen (26 stuks) en een ICS-2000 gekocht en aan elkaar gekoppeld.
Waar ik echter tegen aan loop is dat soms willekeurige lampen niet meer AAN of UIT gaan op basis van de regels die ik heb aangemaakt in de KaKu app.
Zodra ik ze dan opnieuw koppel, werken ze weer goed voor X tijd.
Het zijn ook niet steeds dezelfde lampen die niet meer AAN of UIT gaan.
Mijn ICS-2000 module staat in de meterkast, centraal op de begane grond.
De lampen (26 stuks, allemaal Trädfri) bevinden zich allemaal in een straal van 10 - 15 meter tot de ICS hub (er zitten wel muren / verdiepingen tussen).
Mijn vragen:
1) Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
2) Ligt dit mogelijk aan KaKu app?
3) Is de afstand tot ICS hub te groot?
4) Ligt het aan Trädfri lampen die wellicht minder goed zijn in mesh?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want het is best irritant om, om de zoveel tijd lampen opnieuw te moeten koppelen.
Ik heb recentelijk Trädfri lampen (26 stuks) en een ICS-2000 gekocht en aan elkaar gekoppeld.
Waar ik echter tegen aan loop is dat soms willekeurige lampen niet meer AAN of UIT gaan op basis van de regels die ik heb aangemaakt in de KaKu app.
Zodra ik ze dan opnieuw koppel, werken ze weer goed voor X tijd.
Het zijn ook niet steeds dezelfde lampen die niet meer AAN of UIT gaan.
Mijn ICS-2000 module staat in de meterkast, centraal op de begane grond.
De lampen (26 stuks, allemaal Trädfri) bevinden zich allemaal in een straal van 10 - 15 meter tot de ICS hub (er zitten wel muren / verdiepingen tussen).
Mijn vragen:
1) Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
2) Ligt dit mogelijk aan KaKu app?
3) Is de afstand tot ICS hub te groot?
4) Ligt het aan Trädfri lampen die wellicht minder goed zijn in mesh?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want het is best irritant om, om de zoveel tijd lampen opnieuw te moeten koppelen.