Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, al dat ik momenteel geen Triple A game speler ben, hou ik de optie graag open. Mijn voornaamste punt is games smooth op mijn huidige monitor (https://tweakers.net/pric...6/lg-34wn80c-b-zwart.html) kunnen draaien samen met wat marge voor de toekomst.
Daarnaast mogelijks wat softwareontwikkeling en fotobewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond 1600 Euro
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor CPU AMD, GPU Nvidea
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een vleugje RGB staat wel mooi.
Een goede airflow wil ik wel op inzetten.
Ga je overklokken?
In eerste instantie niet.
Wat verwacht je van ons?
Graag laat ik deze configuratie even nachecken of ik niets over het hoofd heb gezien.
De voeding leek mij volgens bepaalde berekening tools voldoende naar de toekomst toe, graag hier ook even jullie feedback over.
Voor het Ram geheugen twijfelde ik nog om 3600 te nemen i.p.v. 3200. Ik weet juist niet zeker of dit in mijn setup echt het verschil zal gaan maken. De 3200 versie is ook wat gunstiger voor mijn budget.
Voornamelijk gamen, al dat ik momenteel geen Triple A game speler ben, hou ik de optie graag open. Mijn voornaamste punt is games smooth op mijn huidige monitor (https://tweakers.net/pric...6/lg-34wn80c-b-zwart.html) kunnen draaien samen met wat marge voor de toekomst.
Daarnaast mogelijks wat softwareontwikkeling en fotobewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond 1600 Euro
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 309,- | € 309,- |
| 1 | Moederborden | MSI MAG B550 Tomahawk | € 164,90 | € 164,90 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3070 Gaming X Trio | € 639,- | € 639,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C - TG | € 86,90 | € 86,90 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 ARGB Plus | € 68,10 | € 68,10 |
| 1 | Ventilatoren | Cooler Master MasterFan MF120 Halo 3in1, 120mm | € 38,52 | € 38,52 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z RGB F4-3200C16D-32GTZRX | € 154,90 | € 154,90 |
| 1 | Voedingen | Fractal Design ION+ 660W Platinum | € 106,- | € 106,- |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 105,05 | € 105,05 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.672,37 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor CPU AMD, GPU Nvidea
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een vleugje RGB staat wel mooi.
Een goede airflow wil ik wel op inzetten.
Ga je overklokken?
In eerste instantie niet.
Wat verwacht je van ons?
Graag laat ik deze configuratie even nachecken of ik niets over het hoofd heb gezien.
De voeding leek mij volgens bepaalde berekening tools voldoende naar de toekomst toe, graag hier ook even jullie feedback over.
Voor het Ram geheugen twijfelde ik nog om 3600 te nemen i.p.v. 3200. Ik weet juist niet zeker of dit in mijn setup echt het verschil zal gaan maken. De 3200 versie is ook wat gunstiger voor mijn budget.
Thomas De Pauw