Ik heb gister een nieuwe videokaart gekocht een asus V7700 delux geforce2 gts.
Maar nu heb ik een groot probleem.
De pc wil niet opstarten ik hoor soms alleen maar een lange piep en dat is het dan.
Volgens mij wordt de kaart niet herkend ofzo iets.
Nu heb ik ff met search gezocht naar die probleem.
En die waren er ook wel maar met een andere mobo van abit.
Maar een oplossing voor mij kon ik niet vinden.
Alleen hoe je de pc dan wel kan opstarten met een truckje.
Zie hier. :
Maar even weer terug op t probleem , er is een manier om hem alsnog op te booten (Ik ben hier heel behendig in geworden ) en dat is als je de piepjes gehoord hebt de pc power knop in te drukken en op het moment dat ie uit gaat/wilt gaan meteen weer de power knop in drukken (Je zou je power led dus misschien een 0,5 sec uit moeten zien gaan en daarna meteen weer aan)als je het niet PRECIES goed timed werkt t niet (hier niet tenminste).
Heeft iemand een oplossing voor mijn probleem.
[sint]niet-vette letters kunnen we gewoon lezen hoor[/sint]
Maar nu heb ik een groot probleem.
De pc wil niet opstarten ik hoor soms alleen maar een lange piep en dat is het dan.
Volgens mij wordt de kaart niet herkend ofzo iets.
Nu heb ik ff met search gezocht naar die probleem.
En die waren er ook wel maar met een andere mobo van abit.
Maar een oplossing voor mij kon ik niet vinden.
Alleen hoe je de pc dan wel kan opstarten met een truckje.
Zie hier. :
Maar even weer terug op t probleem , er is een manier om hem alsnog op te booten (Ik ben hier heel behendig in geworden ) en dat is als je de piepjes gehoord hebt de pc power knop in te drukken en op het moment dat ie uit gaat/wilt gaan meteen weer de power knop in drukken (Je zou je power led dus misschien een 0,5 sec uit moeten zien gaan en daarna meteen weer aan)als je het niet PRECIES goed timed werkt t niet (hier niet tenminste).
Heeft iemand een oplossing voor mijn probleem.
[sint]niet-vette letters kunnen we gewoon lezen hoor[/sint]
In verband met de gemanipuleerde lever worst