Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guzz8350
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 03-06-2022
Ik heb dus met mijn domme verstand een aansteker laten vallen in het gat van de Subwoofer en toen gleed hij door en hoorde ik hem vast klikken aan de subwoofer, heeft iemand een idee hoe ik hem eruit kan krijgen zonder de hele box uitelkaar te hoeven halen.

Ik heb namelijk al geprobeert om hem uit elkaar te halen maar dan moet de onderkant er af en dan de zijkant en dan kan je achter de batterijen bij de subwoofer komen ben ik met hulp van een filmpje achter gekomen. Maar ik zou hem liever niet uit elkaar slopen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:40

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Met een flexibele grijper misschien: https://www.hornbach.nl/s...0-cm/7231764/artikel.html

Al dan niet met hulp van een inspectiecamera.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Ik heb al een aantal subwoofers gehad waarbij het "gat" eruit kon. Heb je misschien merk en typenummer?

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:09
NeHoX schreef op maandag 9 november 2020 @ 23:11:
Ik heb al een aantal subwoofers gehad waarbij het "gat" eruit kon. Heb je misschien merk en typenummer?
https://tweakers.net/draa...bl/partybox-100_p1039112/ Staat er boven.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben bang dat je hem open moet schroeven. Zou wel checken hoe je er het makkelijkst inkomt: achterkant verwijderen of een van de drivers loshalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-07 16:31

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

Bij een sub kan je over het algemeen prima de driver of versterker loshalen. Uit je beschrijving denk ik te halen dat de aansteker aan het magnetische deel van je driver vast zit? dan is driver loshalen de meest eenvoudige; paar schroeven lossen en driver naar voren laten 'vallen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guzz8350
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 03-06-2022
Ik heb een endoscoop op aliexpress besteld maar ik werd een beetje geïrriteerd en wou niet langer wachten, dus ik heb de onderkant losgeschroefd. En aan de onderkant zat een gat in de houten doos waardoor ik bij de aansteker kon komen en heb hem er via daar dus ook uitgehaald.
Bedankt voor alle hulp.
Pagina: 1