Met de lockdown zitten de kids vaak naast ons te gamen en het wordt wat krap. Tijd voor een game PC dus. Twee kinderen dus allebei zelfde met misschien een kleuraanpassing want meisje en jongen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, schoolwerk en op termijn misschien video editing/live stream
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ze zijn nog redelijk klein dus ik dacht zo 800-850€ all in
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
W10 licentie, xbox360 controllers + receiver
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Volledig systeem + scherm en muis, keyboard (belgian azerty), headset optioneel (ze heben al hoofdtelefoon)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet direct, wel liever de gekende merken en garanties
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ze spelen allebei heel veel roblox en minecraft (crazycraft mod). Verder lego games, GTAV (met family fun mod erop), star stable, plaftorm games, rocket league, fortnite en er is ook al wat interesse voor shooters.
De buurjongen (wat kijken we daar naar op zeg...) van een jaar of 15 heeft heel veel RGB in de kast en er rond en dat vinden ze top. Dus ik wou wel RGB op de coolers en de ram om te syncen. Voorts ook de reden van de kb/muis/headset. Prijs leek goed, reviews ok en mooi bling
Ook stil wanneer er niet gegamed wordt of in idle staat
Ga je overklokken?
Nee, misschien een XMP profiel in de bios
Wat verwacht je van ons?
twee maal zelfde systeem want anders komt er ruzie van, afwerkingskleur kan verschillen. Ik wou eerst een roze case voor de dochter maar die zijn persie schaars
Ik wil de RGB modules kunnen syncen (geen ervaring mee). Dochter wil graag RGB/roze, zoon wilt graag oranje
1080p gamen maar ik ben niet zeker of 144hz al de investering waard is. Minecraft op mijn pc op 144hz ziet er wel beter uit/voelt vlotter dan op die van de vrouw.
Ik heb ook geen ervaring met window cases en builds. Alle machines die ik bouw voor mezelf en vrienden zijn meestal coolermaster silencio en helemaal toe. Geen idee waar naar te kijken. Heb gewoon gekeken naar de kleur mogelijkheden en de reviews op het net.
Alle suggesties welkom. Ik betaal liever €50 meer dan dat ik binnen 2 jaar al wat moet vervangen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, schoolwerk en op termijn misschien video editing/live stream
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ze zijn nog redelijk klein dus ik dacht zo 800-850€ all in
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
W10 licentie, xbox360 controllers + receiver
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Volledig systeem + scherm en muis, keyboard (belgian azerty), headset optioneel (ze heben al hoofdtelefoon)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet direct, wel liever de gekende merken en garanties
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ze spelen allebei heel veel roblox en minecraft (crazycraft mod). Verder lego games, GTAV (met family fun mod erop), star stable, plaftorm games, rocket league, fortnite en er is ook al wat interesse voor shooters.
De buurjongen (wat kijken we daar naar op zeg...) van een jaar of 15 heeft heel veel RGB in de kast en er rond en dat vinden ze top. Dus ik wou wel RGB op de coolers en de ram om te syncen. Voorts ook de reden van de kb/muis/headset. Prijs leek goed, reviews ok en mooi bling
Ook stil wanneer er niet gegamed wordt of in idle staat
Ga je overklokken?
Nee, misschien een XMP profiel in de bios
Wat verwacht je van ons?
twee maal zelfde systeem want anders komt er ruzie van, afwerkingskleur kan verschillen. Ik wou eerst een roze case voor de dochter maar die zijn persie schaars
Ik wil de RGB modules kunnen syncen (geen ervaring mee). Dochter wil graag RGB/roze, zoon wilt graag oranje
1080p gamen maar ik ben niet zeker of 144hz al de investering waard is. Minecraft op mijn pc op 144hz ziet er wel beter uit/voelt vlotter dan op die van de vrouw.
Ik heb ook geen ervaring met window cases en builds. Alle machines die ik bouw voor mezelf en vrienden zijn meestal coolermaster silencio en helemaal toe. Geen idee waar naar te kijken. Heb gewoon gekeken naar de kleur mogelijkheden en de reviews op het net.
Alle suggesties welkom. Ik betaal liever €50 meer dan dat ik binnen 2 jaar al wat moet vervangen.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 3 3100 (BOX) Boxed | € 101,05 | € 101,05 |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4-F | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | Videokaarten | Asus TUF Gaming GeForce GTX 1650 Super OC Edition | € 178,86 | € 178,86 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Focus G Wit | € 48,92 | € 48,92 |
| 1 | Netwerkadapters | Gigabyte GC-WBAX200 | € 28,95 | € 28,95 |
| 1 | Monitoren | HP 24x Zwart | € 144,99 | € 144,99 |
| 1 | Toetsenborden | Trust GXT 838 Azor (Azerty BE) | € 29,99 | € 29,99 |
| 1 | Geheugen intern | HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/16 | € 69,78 | € 69,78 |
| 1 | Gaming headsets | Trust GXT 450 Blizz RGB 7.1 Surround Gaming Headset | € 36,50 | € 36,50 |
| 1 | Voedingen | be quiet! System Power 9 500W CM | € 59,90 | € 59,90 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 512GB | € 58,- | € 58,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 824,89 | ||