Printer werkt telkens maar van 1 PC

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-09 14:20
Wij hebben een tijd geleden een nieuwe printer moeten kopen, namelijk een HP Envy 5010. Al van het begin hebben we problemen dat de printer dan weer wel en dan weer niet werkt. Na al vanalles geprobeerd te hebben ben ik ten einde raad met deze printer. Ik had even hoop toen de "HP print and scan doctor"-software opeens nieuwe apps installeerde om het te laten werken, vroeger moest ik namelijk alles regelen via "HP Smart", die de helft van de tijd geen printer/scanner zag.

Echter na 1 keer gebruik kan de printer alweer niet gevonden worden want hij is "offline". Uiteindelijk had mijn vriendin echter iets door: Als de printer in orde komt op mijn PC(na herinstallatie en/of scan&repair) werkte hij niet meer op haar PC. Maakten we alles in orde op haar PC dan werkt hij niet meer op mijn PC. Ik laat de software alles regelen om zeker te zijn dat alle instellingen kloppen (wifi-printer) dus ik snap niet meteen het probleem.

Ik vind echter geen gelijkaardig probleem als ik google, dan is het meestal 1 PC in het netwerk die de printer niet ziet.

Onze vorige printer was ook HP en nooit rare problemen mee gehad.